Tampereen kirppikset?

Tiluliliiii

Mitä hyvä on? Ja jos osoitteen saisi :)

13

480

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tretre1212

Radiokirppis Laukontorilla. Huono palvelu mutta hyvä valikoima.

• JANE DOE

siellä palvelu pelaa, hyvä valikoima ja ystävällinen palvelu ikään kuin kaupanpäälle... Niin ja myyntipisteitä on kaikkiaan 3 kpl, yksi Kangasalla lentolassa, toinen lakalaivan teollisuusalueella Tampereella ja kolmas Kylmäkoskella....

• palvelua

Jollet itse toimi aivan ääliömäisesti, saat aivan varmasti myös Radiokirppiksellä asiallista palvelua osaksesi....

• ...
        JANE DOE kirjoitti:

siellä palvelu pelaa, hyvä valikoima ja ystävällinen palvelu ikään kuin kaupanpäälle... Niin ja myyntipisteitä on kaikkiaan 3 kpl, yksi Kangasalla lentolassa, toinen lakalaivan teollisuusalueella Tampereella ja kolmas Kylmäkoskella....

Jonkun laittama maimos

• Nääsnääs
        palvelua kirjoitti:

Jollet itse toimi aivan ääliömäisesti, saat aivan varmasti myös Radiokirppiksellä asiallista palvelua osaksesi....

Ihan samalla käytöksellä saa muista kirppiksistä asiallista kohtelua. En muuten kirjoittanut "Radiokirppis Laukontorilla. Huono palvelu mutta hyvä valikoima. ", sillä allekirjoitan tuon huonon palvelun. Useasti olen käynyt, mutta kun kerrankin löysin ostettavaa, niin radiokirppiksen henkilökunnan käytös oli tyrmistyttävää - enkä muuten ole sen jälkeen siellä edes käynyt.

• jane doe
        ... kirjoitti:

Jonkun laittama maimos

Valitettavasti en oo hekilökuntaa, kirjoitin vain noin kun on kovin hyviä kokemuksia niin lentolasta kun lakalaivastakin(olen myynyt tavoitani kummassakin) ja kehuja myös kuullut kylmäkoskelta....

Voin todella lämpimästi näitä suositella

• Jim4

Minä tykkään eniten Jankan kirppiksestä. Googleta niin saat osoitteen. Monipuolisesti tavaraa ja hyväkuntoista.

• Itsenäisyydenkadulla bonuskirppis

• käynyt

Jos sinulla on käytössä auto, aja Hämeenkyröön, siellä on hyvä kirppis ja ihan tien vieressä, ei tarvi haeskella.

http://www.lakirpputori.fi/

• boredom
    • PARAS :)

Kangasalan puolella Lentolassa sijaitseva kirppis on paras kirppis Tampereen lähialueella :)

• apua?

Minulla on tällainen tilanne:

Tulemme lauantaina Tampereelle, poiketaan Kauppakeskus Verkassa Pirkkalassa, siitä Ideaparkiin ja lopuksi Lielahden kautta kotiin. Aikaa olisi yhdelle hyvälle kirpparille tai kahdelle jos ovat lähekkäin. Lähinnä ostohalua on sisustuskamalle ja huonekaluille, ei niinkään vaatteille. Näillä reunaehdoin, mikä olisi meille paras kirppari? :) Erityisesti kiinnostaisi muut kuin kierrätyskeskus, fida, spr tms. jos sellaisia vain on. Ikinä aiemmin en ole Tampereella kirpputoreilla käynyt, apua siis kaivataan! :)

• edelleen!

Eikö kukaan osaisi vinkata hyvää kirppistä noilla seuduin? Toki itsekin löydän osoitteita netistä mutta kirppareita on niin monenlaisia ja -tasoisia että olisi kiva saada hiukan vinkkiä paikkoihin tutustuneilta. Ja varsinkin kun aikaa tähän kirpputorisyrjähyppyyn reissulla on rajoitetusti en haluaisi sitä tuhlata johonkin epäsiistiin, ylihinnoiteltuun trokaripaikkaan! Apua siis, pyydän! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1819
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      150
      1550
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1311
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1256
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      997
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe