Lopetin röökin polton 2kk sitten ja painoa on tullut noin 6 kiloa lisää ja valtaisa maha,
mitkään housut ei enää mahdu kunnolla :( mentävä huomenna ostamaan uusia.
Helpottaako jossain vaiheessa? maha ei ole aamulla mikään iso vaan turpoaa päivän mittaan
ja illalla on kuin olisi 9kk raskaana....
Apuna ollut champix-lääke, tänään on eka päivä kun en ole sitä ottanut.
Läskimaha
19
153
Vastaukset
- ..
- Alat tupruttelemaan uudelleen, älä ala.
- Alat liikkumaan enemmän tai syömään vähemmän, tai kumpaakin yhdessä.
- Ostat uudet housut.
Luulin tuota lääkettä laksatiiviksi. Luin netissä, kun ainakin joku valitti lihoneensa sitä syödessään, vaikka väitti syöneensä kuin lintu.- ..
piikkiö kirjoitti:
7x oman painonsa päivässä, että silleen.
Ja sitten kissa syö sen. ;))
- ..
piikkiö kirjoitti:
Olen sanonut sille että lintuihin ei kosketa.
Ei meidänkään aina syönyt, kunhan toi ihailtavaksi/iljeteltäväksi.
.. kirjoitti:
Ei meidänkään aina syönyt, kunhan toi ihailtavaksi/iljeteltäväksi.
Kissa kaivaa linnuille matoja esille kukkapenkeistä.
- ..
piikkiö kirjoitti:
Kissa kaivaa linnuille matoja esille kukkapenkeistä.
Tarkoituksella vaiko vain vahingossa? Minä olen nähnyt vain, kun koira kaivaa itselleen luun kukkapenkistä.
.. kirjoitti:
Tarkoituksella vaiko vain vahingossa? Minä olen nähnyt vain, kun koira kaivaa itselleen luun kukkapenkistä.
Tarkoituksella , sillä linnut istuu siinä vieressä ja minusta tuntuu että ne siivillään viittovat parhaita paikkoja.
- ..
piikkiö kirjoitti:
Tarkoituksella , sillä linnut istuu siinä vieressä ja minusta tuntuu että ne siivillään viittovat parhaita paikkoja.
Jos ne oli koko poppoo lähdössä kalalle? Marliineja narraamaan, katsoin moisista äsken ohjelman.
.. kirjoitti:
Jos ne oli koko poppoo lähdössä kalalle? Marliineja narraamaan, katsoin moisista äsken ohjelman.
Kesällä kun pölyää, kissan korvat likaantuu ja linnut hoitaa niitä puhristuksia.
- ..
piikkiö kirjoitti:
Kesällä kun pölyää, kissan korvat likaantuu ja linnut hoitaa niitä puhristuksia.
Hyvästä saa hyvää, linnut jopa jyvää. Saisivat tulla putsaamaan meidänkin koiran korvat.
- lillukanvarsi
asiat jonnekin muualle kuin asiaan, josta kysymys, heh, heh...Minäkin käytin jotain champixia tahi vastaavaa, mutta mulla ei mitään apua. Odotin, että olisi jotain tuntunut nupissa, mutta ei mitään tapahtunut...Isäntä vähentänyt tupakanpolttoa noin tusinaan ihan omin avuin, mutta mulla lisääntynyt varmaan pariin askiin, en tiedä johtuuko kestov........sta vai jostain muusta. Haluaisin päästä siitä eroon
- piikkiö'
Kun pilasin keskustelun, yritän parantaa tapani.
- ..
piikkiö' kirjoitti:
Kun pilasin keskustelun, yritän parantaa tapani.
Minä en ainakaan pyydä mitään anteeksi. Sen harvan kerran, kun joku minulle vastaa, käyn kimppuun, kuin sika limppuun.
Eikös tämä ole keskustelu-, eikä vaikenemispalsta? Niih! Soitan kohta torvellanikin. - entinen hoikka
ap vastailee: mulla auttoi eniten se lopetuspäätös.
Ei ole tehnyt yhtään mieli tupakkaa, muiden polttaminen ei haittaa ja voin ottaa ihan rauhassa olusen tai viiniä.
Ehkä tämä tästä tasaantuu... tai sitten ei :) - piikkiön velipuoliku
.. kirjoitti:
Minä en ainakaan pyydä mitään anteeksi. Sen harvan kerran, kun joku minulle vastaa, käyn kimppuun, kuin sika limppuun.
Eikös tämä ole keskustelu-, eikä vaikenemispalsta? Niih! Soitan kohta torvellanikin.Piikkiöön ja sen velipoikaan, vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä.
Vielä kun sinulla olisi selvmpi nikki saisit tosi paljon vastauksia. - lillukanvarsi
.. kirjoitti:
Eikös tämä ole keskustelu-, eikä vaikenemispalsta? Niih! Soitan kohta torvellanikin.sulle nyt vastaan, mutta älä soita torvella, kuiskaa, jos mahdollista, rakastan hiljaisuutta.....Keskusteluhan syntyy vuorovaikutuksesta, en sano väittelystä, koskan silloin voi syntyä riitelyä. Enkä halua riidellä, ainakaan nyt.
- ..
piikkiön velipuoliku kirjoitti:
Piikkiöön ja sen velipoikaan, vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä.
Vielä kun sinulla olisi selvmpi nikki saisit tosi paljon vastauksia.Olen "lähtenyt" täältä niin monta kertaa (ja yhtä monta kertaa takaisin tullut), että alkaa nikit jo loppumaan.
Te olette muksasydämisiä, sinä ja velipoikasi, kiitos teille! :)) - ..
lillukanvarsi kirjoitti:
sulle nyt vastaan, mutta älä soita torvella, kuiskaa, jos mahdollista, rakastan hiljaisuutta.....Keskusteluhan syntyy vuorovaikutuksesta, en sano väittelystä, koskan silloin voi syntyä riitelyä. Enkä halua riidellä, ainakaan nyt.
No johan nyt on hiivattti, laitoin sinulle viestin, mihin lienee lentänyt?
Enpä ole koskaan monivuotisella urallani ottanut yhteen kenenkään kanssa. Olen siis niin harmaa tapetti, huomaamaton, kuin sääsken pieru avaruudessa.
Saan halutessani ottaa matsia livessä, en täällä. Humoria huuleen, olisi mukavaa.
Vaikka olenkin totinen torvensoittaja. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144