Arvon ateistit

vinkkivinkki

Etteikö voisi keskittää käännytyskampanjanne islaminuskoisiin fundamentalisteihin?

Vaikkapa jokin naseva arabiankielinen bussikampanja, joka rohkaisisi muualta tulleita vapautumaan islamin kahleista? Sloganeita maahanmuuttaja-alueiden bussipysäkeille, joissa kannustettaisiin islaminuskoisia naisia puolustamaan omia oikeuksiaan päättää omista asioistaan, vapautta kulkea ilman hiostavia huiviviritelmiä, käydä mieslääkärin vastaanotolla tai ihan vaan tavallisilla uintivuoroilla kaupungin uimahalleissa?

Muutamia näin mainitakseni.

10

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salainen_Agentti

Kannattaisi varmaan esittää kysymys jossain arabimaan foorumilla. Suomessa kun ei ole kovinkaan järkevää masinoida kampanjaa joka tavoittaa hyvässä lykyssä noin prosentin maamme väestöstä.

• Siinä kerrottiin, että jumalaa on tuskin olemassa. Islaminuskoisten fundalistien palvoma Allah on eräs noista jumaliksi kutsutuista meemiloisista, joiden nimissä puututaan ihmisten oikeuksiin.

Tosin en kutsuisi sitä käännytyskampanjaksi vaan totuuden kertomiseksi harhaanjohdetuille raukoille filantrooppisista syistä.

• Aatami8

että Jumala saattaa olla olemassa, koska toteavat että Jumalaa tuskin on olemassa.

• Aatami8 kirjoitti:

että Jumala saattaa olla olemassa, koska toteavat että Jumalaa tuskin on olemassa.

onko Vapaa.-ajattelijoiden liitto julkistanut jonkin kannanoton Jumalan olemassaolosta. Itse voin henkilökohtaisesti kuitenkin kertoa että *tiedän*, ettei Jumala ole olemassa.

Huomaa, että tuskin-sana viittasi jumalaan, ei Jumalaan. Se tarkoittaa kaikkia jeebuksia, allaheita ja muita katto-kassisia joita palvotaan maailmankaikkeuden luoneina yliluonnollisina olentoina. Tai vaikka ei palvottaisikaan.

• jeesus2000
        Aatami8 kirjoitti:

Olet Aatami8 aivan oikeassa. Koska empiirisesti ei voida todistaa jumalien olemattomuutta, ei sitä mahdollisuutta voida kieltääkään. Sama pätee hammaskeijuun ja tonttuihin, joiden olemattomuutta ei voida todistaa. Koska näiden puolesta ei ole pitäviä todisteitakaan esiintynyt, ei ole mitään syytä uskoa niiden olemassaoloon.

• Ketä me täällä käännytämme??

• käännytätte?

Ei kai täällä ketään tarvitse käännyttääkään. Musliminaiset sen sijaan kyllä tarvitsisivat teidän apuanne, jotta pääsisivät irti miestensä ja sukunsa kuristusotteesta, joka saa käyttövoimansa nimenomaan uskonnosta.

Kristitty tuskin menettää henkeään jos luopuu uskonnostaan tai tekee sukunsa mielestä jumalattoman teon. Islaminuskoisille se taas on ihan todellinen uhka, Suomessakin.

• käännytätte? kirjoitti:

Ei kai täällä ketään tarvitse käännyttääkään. Musliminaiset sen sijaan kyllä tarvitsisivat teidän apuanne, jotta pääsisivät irti miestensä ja sukunsa kuristusotteesta, joka saa käyttövoimansa nimenomaan uskonnosta.

Kristitty tuskin menettää henkeään jos luopuu uskonnostaan tai tekee sukunsa mielestä jumalattoman teon. Islaminuskoisille se taas on ihan todellinen uhka, Suomessakin.

Uskokoon kuka tahansa mihin haluaa. Islam on ihan vastaava juttu kuin muukin uskonto. Ateistina en näe mitään eroa. Uskovat vain luulevat, että ateisti on juuri hänen jumalaansa vastaan.

Minä en ainakaan ole. Ei niitä jumalia ole olemassakaan. Yhtään niistä. Suurin osa uskovista on niin pihalla, ettei puhe paljon auta. Fiksummat tajuavat kyllä itse mistä on kysymys.

PIdetään asia tapeetilla, jos vaikka joku alkaisi ajatella sen ansiosta omilla aivoillaan ;o)

• Oliko sulla jotakin juttua kans ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe