Moi!
Etsitään:
onko kenellään parhaillaan ei-rek porokoiranpentuja joko nyt tai tulollansa,
itsellä, tahi olisiko tiedossa ketään jolla olisi?
Olisi tahtojia.
Eivät nimenomaisesti tahdo mitään vanhempia pentuja tai kodinvaihtajia, vaan ihan pentua, jota vanhempi koira voi alusta pitäin kouluttaa. Eivät tahdo rekisteröityjä paperillisia saati kennelnimellisiä koiria, eivätkä tahdo ns harrastuskoiriksi, näyttelykoiriksi, siellä ja täällä tutkimuksissa juoksutettaviksi, koiraseurusteluharrastuksen välineiksi, nettikoiraharrastuksen välineiksi, pentutehtaaksi tai mitään muutakaan, vaan normaaliksi vanhanaikaiseksi perhe- ja paimenkoiranaluksi. Ottajille on porokoira tuttu vanha hyvä sopiva ja mieluinen juttu sekä koira itse pääasia. Tahdotaan vain normaali perinteinen terve, pirteä, hyvinhoidettu porokoiranpenikka ilman oheishärpäkkeitä ja leuhotusta kennelöinnin viitekehyksien tiimoilta.
Yhteyttä voi *luottamuksella* ottaa yhteyttä mailiin sannumari @ yahoo.co.uk josta reititetään kysyntä ja tarjonta keskenään.
onko porokoiran ei-rek pentuja?
3
560
Vastaukset
- s
Siis täh, miksi nimen omaan ei rekisteröity pentu?
Ei kaikki kasvattajat sen kummemmin odota pennun ottajalta mitään erityistä "nettikoirailua", vaan ihan tavallista kotielämää. Kannattaisi harkita uudelleen, onko ei rekisteröityjen koirienkaan kannatuksessa kaikki paikallaan.. Vielä jos olette hankkimassa koiraa oikeisiin paimenhommiin, kuvittelisi että moni kasvattaja antaisi mielellään koiran tälläiseen kotiin. Ja olisihan teilläkin jonkunlainen takuu siitä mitä olette ostamassa. - ____
ne nallekarkit...
- Minä vaan
Ei paperikoiran hankkimisessa sitoudu viemään sinne sun tänne koiria tai pitämään niitä mitenkään esillä. Varmasti suurin osa suomalaisista rekisteröidyistä koirista on nimenomaan kotikoiria, joiden kanssa ei koskaan käydä missään harrastuksissa tai näyttelyissä. Eli ihan tavalliseksi kotikoiraksikin ehdottomasti suosittelen paperikoiraa. Se on sitä paitsi luotettavampi vaihtoehto myös siihen, että saa terveen, pirteän ja hyvinhoidetun pennun, kuten asia ilmaistiin aiheen aloittajan tiimoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657