Haluaisin vähän apua, kun ajattelin ryhtyä fundamentalistiateistiksi. Mutta ollaan fundamentalistisesti ilman uskoa jumaliin? Mikä se fundamentti siinä uskomattomuudessa on?
Harkitsen myös militantiksi ateistiksi ryhtymistä, jos tuo fundamentalistisuus ei onnistu. Riittääkö siinä että kurinalaisesti ja teräasein varustautuneena ei usko jumaliin, vai pitääkö liittyä johonkin sotilasjärjestöön ja opetella ampumaan pyssyllä? Olen likinäköinen, onko se este?
Apua ateismiin tarvitaan
14
173
Vastaukset
- postimerkkeilemätön
Jeesukseen uskovat voitte vastata, koska olen nykyisin vielä teihin uskossa, ja USKON ateismin edustajienkin olevan samalaisia kuin päätelmissäni uskon.
Saanko pitää dildoni yhä, vaikka eroankin Jeesukseen uskosta?- aikuisuuttako kohti?
Voi sinua postimerkkeilemätön, kylläpäs sinulla onkin sitten hassu kapine, tietääkö isäsi ja äitisi siitä mitään? Ei ne uskovaiset voi sinua tuollaisessa ongelmassa auttaa, vaan kyllä sinun on itse mietittävä, mitä sen kapineesi kanssa aiot tehdä.
- Älä vaivaudu!
Kantovesi ei kaivossa pysy! Eikö johonkin vakaumukseen tulla ei ruveta!
- Hämäläinen
Fundamentalistiksi muuttumisessa riittää, että olet kiihkeä, suvaitsematon ja hyökkäävä tosikko. Vältä liiallista ajatustyötä, varsinkin sellaista josta et suoralta kädeltä pysty rakentamaan rautalankamallia. Ota sen sijaan mallia näistä tällä palstalla päivystävistä ateisteista, siinä sen helpoimmin oppii. Mitä militanttivaihtoehtoon tulee, väkivalta ei ratkaise mitään tunnettuja ongelmia.
- rfgetjyfktg
"väkivalta ei ratkaise mitään tunnettuja ongelmia."
Väkivalta kuulema lopettaa vittuilun. - itse täytyy tietää!
Niin aika hassu juttu, pitääkö alkaa lippuatangoksi jolta puuttuu nuppi? Kyllä se luonteenpiirteen esiin potkii, vaikka olisit vaan sellainen ihan tavallinen ateisti vai mikäliekkin vaan...!
Surffaa osoitteeseen:
http://www.riistamaa.fi/cat/product_offers.php
Ammu pari hirveä(luvalla tietysti), ja silpo niiden sisäelimet, kuten raamattu opettaa, ja läiskyttele veri alttarille.- vaikka tyynystä sisu
Ei kuoma, ei sillätavalla! Ompele se hirvi vaikka kankaasta, ja täytä se jollakin hauskalla ja jouhevalla, ja ammuskele sitä vasta sen jälkeen!
- +++++++++++
"Haluaisin vähän apua, kun ajattelin ryhtyä fundamentalistiateistiksi. Mutta ollaan fundamentalistisesti ilman uskoa jumaliin? Mikä se fundamentti siinä uskomattomuudessa on?"
Heh. Fundamentalismi ilman oppia on mahdoton. Ateismissa ei ole oppia.
"Harkitsen myös militantiksi ateistiksi ryhtymistä, jos tuo fundamentalistisuus ei onnistu. Riittääkö siinä että kurinalaisesti ja teräasein varustautuneena ei usko jumaliin, vai pitääkö liittyä johonkin sotilasjärjestöön ja opetella ampumaan pyssyllä? Olen likinäköinen, onko se este?"
Pysy vaan teistinä niin saat olla empatia kyvytön ja moraaliton ihan luvalla (jumalan luvalla).- lippu liehumaan
No sitä että hilaat sen lipun päähäsi asti vain narulla, et saa koskea sormin!
Sopivaa porukkaa.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?17200159
Noita sun kavereita on viellä ihan vitusti vapaalla jalalla levittämässä sitä teidän suvaitsevaista rakkautta.- Jetro
...ainakin syödä vauvoja aamupalaks.
http://2.bp.blogspot.com/_dmsYtw0Iiaw/SnJCye7sPvI/AAAAAAAAAAk/86ogp0nuosg/s320/atheism.jpg - Atte Ateisti
Aloita vaikka olemalla fundamentalistisesti postimerkkeilemätön.
- -.-....-
Yksi vaihtoehto on tietysti uuspostimerkkeilemättömyys. Tuntuu olevan muotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942