Opiskeluaikoina teimme kämppäkaverin kanssa ostos- ja keittiövuorot. Ruokana oli usein paistettua sipulia ja kananmunaa. Leipää ostimme vuoroviikoin. Hyvin pärjäsimme. 20v on kulunut, tiemme välillä eronneet, mutta yhteinen muisto yhdistää:)
Halvalla ruokaa
3
584
Vastaukset
- elas
Keitettyjä nuudeleita tai spaghettia/makaronia vuokaan sekaisin kinkkusuikaleiden tai vaikka tonnikalan kanssa. Mausteita mitä löytyy, pizzamauste ihan hyvä. Munamaito päälle ja hetkeks uuniin, et hyytyy. Voi varmaan onnistua mikrossakin.
- ------
paistopussiin, mukaan sipulia, öljyä, mausteita, uuniin vajaa tunti 200 astetta. Nälkä lähtee, elin 3 kuukautta tällä.
- vba
------ kirjoitti:
paistopussiin, mukaan sipulia, öljyä, mausteita, uuniin vajaa tunti 200 astetta. Nälkä lähtee, elin 3 kuukautta tällä.
Kananmuna on jo aikaa sitten päästetty pannasta kolesterolin suhteen. Erinomainen ravintopakkaus. Runsaasti mm. proteiinia. Hinta on todella edullinen ravintoarvoon nähden.
Kokemuksesta tiedän, että säilyvät vielä vähintään kuukauden viileässä päivämäärän jälkeen. Ja kokemusta on 20 vuoden ajalta.
Paistopussissa kypsytetty miedosti suolattu porsaanlapa perunoiden ja kasvisten kanssa on aivan mahtava ateria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499