Olen reilu 30v nainen ja lukeudun isokokoisiin henkilöihin. Ongelmani on oikeanlaisen vaatetuksen löytäminen.. Eli olen 173 cm pitkä, rintava, reitevä, allejakin pikkasen on ja masuakin vaikka en ole raskaana... Olen yrittänyt tutkia erilaisia pukeutumisoppaita missä on O-A-Y-X, H-vartalot mutta en oikein tiedä mihin kuuluisin. Epäilen että O-ryhmään mutta mutta.. Auttakaa minua löytämään oma tyylini missä olisin viehättävä! Toivon saavani aidosti hyviä ja positiivisiä vastauksia.
pukeutumisneuvoja
Nuppu77
2
315
Vastaukset
- isojäsen
hei nuppu! täälläkin tietysti saa varmasti neuvoja laajemmalta yleisöltä, mutta myös isotkoo.com sivulla on vaarmasti meitä asiantuntijoita paljon. ja jos ei heti neuvoja löydy, niin vilkasta keskusteluakin saattaa syntyä :)
- nuppu77
Kiitoksia tiedosta. Kävin ja laitoin sinne saman viestin. Nyt vaan oottelen kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657