Onko Varkaudella tulevaisuutta, jos tehtaita suljetaan? Kannattaako sinne kauniiseen kaupunkiinne muuttaa? Mikä on työttömyystilanne nyt? Jos tehtaita suljetaan, niin paljonko sieltä tulee työttömiä?
Varkauden tulevaisuus
12
532
Vastaukset
- voi tietää
Ei kukaan voi tietää mitä tehdaiden lopettaminen vaikuttaisi. Ei edes onko se loppujen lopuksi hyvä vai paha. Tai Jumala tietää, mutta se jotenkin kyrpiintynyt niin varkautelaisiin ettei kerro. Se kai ajattelee että olemme liian materialisteja kun jonkin ruman tehtaan kohtaloa mietimme, emmkä ajattele enemmin taivaallisia asioita. Siksi Jumala pyllistää varkautelaisille ja vaikka joku epätoivoissaan yrittäisi vähän jumalallisempi olla, niin hukkaan se menee eikä siitä mitään hyötyä koska Jumala vetänyt herneen nenäänsä ja tuhattelee vain jos hartaillaan.
- toteutuuko ?????
"Huhtikuu 2010
Elämme astrologisesti edelleen valtavan mielenkiintoista aikaa, mutta voimme jo hengähtää pahimman paineen hellittäessä pariksi kuukaudeksi. Huhtikuussa Auringon ja Merkuriuksen neliöt ja oppositiot patistavat meitä luopumaan kaikesta turhasta painolastista elämässämme, jotta olisimme valmiita kesäkuun ja heinäkuun aikana esille nouseviin uusiin hankkeisiin.
Taloudellisesti epävarmuus lisääntyy kaikkialla maailmassa tasaisesti. Yksityisten velkataakka on kasvanut luottokorttien myötä uskomattoman suureksi ja suurin osa korteista on koko ajan luottorajan välittömässä tuntumassa. Lähes kaikki maat ja myös Suomen kaupungit ja kunnat joutuvat kasvattamaan velkataakkaansa tulevina vuosina "elvytyksen" nimissä. Mistä tuo velkaraha oikein tulee? Hyvä kysymys!!!!
Toinen hyvä kysymys on, miten velka maksetaan takaisin? Astrologinen ajan laatu tukee näkemystä talouskuplan puhkeamisesta. Muutaman pankinalan ammattilaisen kanssa keskusteltuani olen saanut vahvistusta ajatukselle, että tämänkertainen "lama" ei ole vielä edes pääsyt alkamaan. Pieni reikä on paikattu valtavalla rahan painamisella, mutta uusia reikiä ilmaantuu koko ajan ja ennen pitkää karu todellisuus paljastuu kaikille. Huhtikuussa saatamme hyvinkin saada jonkinlaisen maistiaisen tulevasta."
- ytimekkäästi
eipä muuta!
- -realisti-
Aina kannattaa muuttaa, jos on paperitehtaisiin liittymätöntä työtä.
- Kakkutehdas
Riippuu siitä mitä osaat tehdä ja mitä teet työksesi ?
Jos sinulla on jotakin erikois osaamista niin silloin ei varmaan tule mitään ongelmia - mutta jos et tule toimeen itseksesi ja ole myös sosiaalinen... niin sitten kannattaa harkita.
Varkaus on edullinen ja pirni paikkakunta jossa vain pidempää asuneet eivät enää näe alueen uusia mahdollisuuksia. Jos sinulla on hyviä kontakteja muualla Suomeen niin silloin varmasti osaat laittaa arvoon ja arvostaa Varkauden kauneutta ja vakautta. - hin
Varkaudella on tulevaisuutta, suhdanteet vaihtuvat ja tottakai kaupunki jatkaa olemassaoloaan ensosta huolimatta. uutta teollisuutta tulee ja vaikka tilanne juuri nyt on hiukan lohduton, on katsottava positiivisesti eteenpäin kohti kehittyvää keski-savoa. eli kyllä kannattaa muuttaa, mitä enemmän tulijoita, sen paremmat tulevaisuuden mahdollisuudet.
näistä oman pesän likaajista tällä palstalla.. no joo..älä välitä. Mitä tekemistä työttömyystilanteella ja sillä paljonka tulee olemaan työttömiä kun tehdas lopetaan, on tämän asian kanssa. kaupunki jossa työttömyysprosentti on yli tietyn rajan ei tule asuinpaikkana kysymykseenkään vai? Mä ainaskin itse olen sen verran itsekäs ihminen, ettei minua kiinnosta pätkän vertaa muiden asiat esim. ovatko he työttömiä, millä he elävät, mitä muut puuhaavat, miten kelläkin menee jne. Työtäkin saa aina jos sitä OIKEASTI haluaa ja kehtaa hieman vaivaa nähdä.
- Hei Me lenntään
Kannattaa muuttaa sillä lentikenttä on ihan vieressä !
- Verkkokauppakatu
Varkauden tulevaisuus on mielenkiintoinen. Jopa ikärakenne asettaa tietyttyjä haasteita ja siten nuoria tarvitaan aina paikkakunnalle.
Miten hyvin olet siellä & itse verkostoitunut ja tiedät mitä se tarkoittaa ? Osaatko käyttää nettiä muuhunkin kuin laskujen maksuun ? - myytyä enemmän
Olisitko kiinnostunut lisäämään paperein kulutusta ?
- lisäättävä nopeasti
Varkauteen tarvitaan ihmisiä jotka ymmärtävät paperin myymisestä ja kuluttamisesta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854