Hei Varkautelaiset.
Olen juuri muuttanut Varkauteen ja kyselisin nyt olisiko keski-ikäistä (n.40-50v) ihmistä vaikka lenkki-/juttelu-tai vaikkapa kahvittelukaveriksi?
Itse olen reilu nelkymppinen,urheilullinen nainen.Pyöräilyä ja reipasta kävelyä harrastan.En kuitenkaan viihdy kuntsikoilla.
Alkoholi ei kuulu elämääni,toivon ettei se ole este kaveruudelle.Joten minua ei saa edes houkuttelemalla kapakoihin.
Olen muuten viihtynyt kaupungissa hyvin.
Kaveria vailla
7
621
Vastaukset
- Mies.
Täällä olis yksi ehdokas. Tää on vaan sellainen paikka missä ei viitsi kovin yksityiskohtaisesti kirjoittaa mitään. Mikä olis parempi tapa, ehdota. Anna jotain yhteystietoja, mut ne välittyy muis liian monelle muulle.
- Muuttanut nainen
Kiitos Mies vastauksestasi.
Nyt tuli kyllä mietintämyssylle käyttöä :)
Jos laitan salaisenkin numeroni ruudulle,siihen voi sitten kaikki muutkin sitten laittaa viestiä,samoin on sähköpostiosoitteen kanssa.Tuota pitää rueta ihan miettimään,miten saatais "yhteys"muuten toisiimme.
Olen pari viikkoa toisaalla,mutta toki käyn katsomassa "Varkauden kuulumiset" täältä. - Muuttanut nainen
Hei Mies/Sauvo.
En voi rekisteröityä enää tänne.Aikoinaan rekisteröidyin ja häirikön takia laitoin "käytön eston".Sai tietää kaikki salasanastani lähtien,ei auttanut kuin rueta "puskista huutelemaan" :)
Onko Varkaudessa esim.kauppojen seinillä ilmoitustauluja? En ole vielä tutkiskellut "seiniä" sillä silmällä.
Voisin laittaa kaupan ilmoitustaululle(jos jossain sellainen olisi) tai Varkauden lehteen ilmoituksen.
Loppukuusta olen vasta siellä paikalla,joten viipyy tuo ilmoituksen teko.
Mutta aurinkoista päivää sinulle. - Muuttanut nainen
Hei Sauvo,postia tulossa.
- kaveria etsimässä
Moi,minne päin varkautta muutit?missä lenkkeilet/pyöräilet
- Muuttanut nainen
Kiitos sinullekin kaveria etsimässä vastauksestasi.
Muutin tähän "kaupungin kupeeseen".
Lenkkeilen ja pyöräilen sinne minne kulloinkin tekee mieli :) Ihan extemporee lähden vaeltelemaan ympäri Varkautta.Kesällä olisi kiva pyöräillä vaikka vähän pitemmällekin. Muuttanut nainen kirjoitti:
Kiitos sinullekin kaveria etsimässä vastauksestasi.
Muutin tähän "kaupungin kupeeseen".
Lenkkeilen ja pyöräilen sinne minne kulloinkin tekee mieli :) Ihan extemporee lähden vaeltelemaan ympäri Varkautta.Kesällä olisi kiva pyöräillä vaikka vähän pitemmällekin.Kumpikin rekkaatte nimimerkit tänne ja vaihdatte tiedot yksityisviestinä, dadaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927