Kuinka valmistetaan mäkkärin juustohampurilainen ja kerrosateria?
mcdonalds
7
1009
Vastaukset
- mcdo
Tarkoitan missä järjestyksessä ja mitä hampurilaisen väliin tulee????
- kylläinen kyllä
hae heseltä juustoa, donaldsilta voit ottaa hampurilaisen ja bigmaciltä laitat kerrosaterian väliin, aaah siinä
loppuviikoksi mässäiltävää - McDo
kylläinen kyllä kirjoitti:
hae heseltä juustoa, donaldsilta voit ottaa hampurilaisen ja bigmaciltä laitat kerrosaterian väliin, aaah siinä
loppuviikoksi mässäiltävääMiten sen valmistaa itse (valmis hampurilainen) mitkä aineet sinne sisälle tulee ja missä järjestyksessä? Ymmärretty??
- helppo nakki
valmistat sen ohjeen mukaisesti, sellaisia aineita sisälle mitä voit syödä ja järjestyksellä ei ole niinkään väliä.
- McDo
ohjeesta :)
- mcduunari
McDo kirjoitti:
ohjeesta :)
Juustohampurilainen: sinappi, ketsuppi, kuivasipuli, suolakurkku, cheddarjuusto ja pihvi.
Bigmac: Bigmac-kastike, kuivasipuli, amerikansalaatti, 2xsuolakurkku, cheddarjuusto ja 2xpihvi
Hyvää ruokahalua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890