Kyllästyttää

rauha maassa

Henk koht en pysty ymmärtämään tätä vihanpitoa fanien välillä.

Itse olen Jyp fani henkeen ja vereen, mutta kun huomenna kiekko putoaa jäähän niin sen sarjan voittajaksi selviää jompikumpi. Onnea voittajalle oli se sitten kumpi tahansa.

Pelataan hyvä sarja ja katsotaan kumpi voittaa. Onnea tepsillekin. Ja kun sarja loppuu niin unohdetaan paskanjauhanta ja toivotetaan finaaliin menijälle onnea.

9

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dider Pironi

Ja pysytään omilla palstoilla. Nytehän täällä keikkuu ilmeisesti yksi ja sama Jypyttäjä laukomassa hölmöyksiään.

• tepsiläiset

jotka nimittelee jypiä ja sen faneja joka välissä. Pysytelkää tekin vaan sen tepsin kehumisessa, älkääkä pilkatko muita. Hehkuttakaa niin paljon että varmasti riittää, eikä tarvitse muita morkkamalla korjailla omaa alemmuudentuntoaan.

• Välillä tuntuu siltä että matsit ratkaistaan täällä haistattelemalla. Ikävää keskustelua se sellainen. Olen sitä mieltä että annetaan ratkaisujen tapahtua jäällä. Toivon sydämestäni että mitalipeleissä ei tarvita mitään selityksiä tuomaripeleistä tai muustakaan.

Vihonviimeisenä haluan selityksiä tyyliin HIFK. Luultavasti kaikki jotakin jääkiekosta ymmärtävät allekirjoittavat tämän.
      Aina ne osaavat kaiken siellä stadissa. Muut ovat lantavarpaita vähintään.
      Sovitaan että pelit pelataan jäällä, ei sorruta stadin jääkiekkolaomojen säälittävään herjaamiseen.

Reilua Peliä!

• ala...

yleistämään!

Sä ite et bonjaa lätkästä tuon taivaallista!

Sisäpaisti, ne on ne böndet, ku tulee vinkumaan ja haistattelemaan sinne Ifk:n palstalle!

In Finland we have this thing called "REILU MEININKI!", joten haista sinä pappa pitkä paska!!!

Toivottavast jylppylän balleriinat tiputtaa tepsukat pronssiotteluun!

• Hartsaoulust

Okei ollaan vaan hiljaa, mut kyllä voin sanoa sen, että teitäkin ärsyttäisi jos tuomarit olis vastustajan eikä jypin puolella. Hiljaa oleminen sopii teille niin kauan kun oman joukkueen peli etenee ja asiat tapahtuu omalle joukkueelle eduksi.
      Mä en ainakaan kaipaa yhdeltäkää jyppiläiseltä mitään onnitteluja ja hyvä vastus-kommentteja. Olkaa mieluummin hiljaa.

• -_-___--

Kyllä ne oli oululaisia jotka laukoivat ties mitä viisauksia filmaamisesta ja tuomaripeleistä. Ei sillä ei ne kommentit ketään kiinnostanutkaan. Aattelin vaan et oululaiset on kyllä vihon viimeisiä, jotka voi tulla jeesustelemaan suomi24 juttujen tasosta.

• yläjuoksu

Itselläni ei JYPpiä tai sen faneja vastaan ole mitään kaunoja. Parempi voittaa ja that´s it! Turha jälkeenpäin kenenkään ruikuttaa. Toivottavasti nähdään hyvä sarja ja TPS jatkoon ;)

• ghgfh

Hartsaoulust.

2 kysymystä:

1. voitko todella olla noin huono häviäjä. ettekö jo runkosarjan perusteella osanneet päätellä että tänä vuonna ei ole ehkä mitalia tulossa.

2. voitko todella olla niin huono häviäjä että tappio on aina jonkun muun vika? Ei koskaan oma jengi joka vain hävisi. Tuli tappio sitten jypille, saipalle tai jokereille???

PS: osoittaa jotakin nää kommentit kun joku yrittää kirjoittaa täällä asiallisen kommentin niin paskanjauhanta alkaa välittömästi.

• Oulusta1
        ghgfh kirjoitti:

Hartsaoulust.

2 kysymystä:

1. voitko todella olla noin huono häviäjä. ettekö jo runkosarjan perusteella osanneet päätellä että tänä vuonna ei ole ehkä mitalia tulossa.

2. voitko todella olla niin huono häviäjä että tappio on aina jonkun muun vika? Ei koskaan oma jengi joka vain hävisi. Tuli tappio sitten jypille, saipalle tai jokereille???

PS: osoittaa jotakin nää kommentit kun joku yrittää kirjoittaa täällä asiallisen kommentin niin paskanjauhanta alkaa välittömästi.

Itse olen sitä mieltä, että voittaja on se joka tekee enemmän maaleja, sillä siisti.
        Turha syytellä ketään, asioille ei voi jälkeenpäin mitään. Tuomaripeli ei ole koskaan täydellistä, hekin ovat vain ihmisiä. Vääriä tuomioita tulee joskus, se täytyy vain hyväksyä, niitä kun tulee molemmille joukkueille ihan varmasti.
        Eri joukkueista on mielipiteitä ja varmasti joka joukkueesta löytyy jotain ärsyttävää mutta myös jotain hyvää.

Yhdestä asiasta olen samaa mieltä Hartsaoulusta kanssa. Jos kerran haukutaan ja mollataan vastustajaa sarjojen aikana (puolin ja toisin), on turha tulla sen jälkeen enää kiittämään hyvästä vastuksesta ja hyvästä pelistä, silloin tosiaan voi olla mieluummin hiljaa. Eri asia jos on ollut sitä mieltä koko ajan.

Tämä viesti siis koskee kaikkia joukkueita ja faneja, enkä kohdista tätä erityisesti ketään vastaan.

Toivottavasti nähdään finaalisarjoissa hyvää ja rehtiä jääkiekkoa. Ja aina voi myös toivoa tuomaripelin onnistumista jatkossa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe