Kyllä nämä nuoret bemarikuskit kaahailevat Kokkolan ABC:llä joka ilta ja yö. Kumma ettei kukaan ole vielä jäänyt näitten hullujen nuorten alle. Poliisin pitäisi tehostaa valvontaa. Siellä on myös mopopoikia jotka ajavat kovaa vauhtia. Olipa lähellä että eräs bemari olisi törmännyt rekkaan. Miksi viranomaiset eivät puutu tällaisten kaahareiden mielettömyyksiin. Kortti ja auto pois tuollaisilta.
Autoralli Kokkolan ABC:llä
20
793
Vastaukset
- Syytön bemaripoika
juuri pahasta tilanteesta Kokkolasta, oli nimittäin vihainen keski-ikäinen ukko päästelly uudella mersullaan melkein ruusupensaaseen! JUMALAUTA, miksei erikoisjoukot puuttu tällaisiin vaaratilanteisiin?
- Polliissi
Ei muuta kuin rek.nro ylös ja poliisit perään.
Ainoa tapa kouluttaa,jos ei oma älli riitä.- janku janku
elä jää asuun sinne huoltamolle!
- Tosirealisti Kokkola
Eihän Kokkolan poliisilla ole muuta tekemistä, kuin käydä yksityisillä pihoilla pahoinpitelemässä ja repimässä aurinkoa ottavien kansalaisten kädet sijoiltaan, ja jopa viedä selvin päin olevat putkaan "selviämään".
Lähde nyt siinä kiireessä partioimaan kaduille ja teille hullujen kaahareitten kiusaksi. Voisivat pian saada turpiinsa - raukat...- Anonyymi
Olitko mukamas selvin päin?
- kkölljho6
Koska sinulle niin on käynyt?
- Tosirealisti Kokkola
Kiitos kysymästä.
27.7.2011 noin klo 19.00.
Odota vain. Perästä kuuluu sanoi torvensoittaja. - Anonyymi
Ei ole kuulunut tästä Reijon pahoinpitelystä mitään. Saikko korvauksia vai sakkoja? Vastaa Kivelä.
mistähän niillä riittää ees rahat ajella, pitää varmaan olla erittäin korkeapalkkainen työ.
- 8ue8
Äiti ja isä maksavat kullannuppujen bensat ja muut härpäkkeet.
Ei mulla vaan ois varaa, näillä bensan hinnoilla vaikka töissä käynkin.
Nämä kaasuttelijat ovat lähinnä opiskelijoita. Tai työttömiä mikäli yötä myöten pyörivät ABC:llä. Ei sitä tavallinen duunari jaksa enää töitten jälkeen lähteä kumia pyörittämään.
- klpoy
????
- vice man
minä en halua enkä suosittele kenellekkään muillekkaan puuttumista kyseiseen asiaan nimittäin nuoret saattavat suuttua ja alkavat riehakoida,parasta vain että unohdetaan nyt koko asia kylläö ne siitä rauhoittuvat sitten jos haluaa niin ehkä heitä voi koettaa lahjoa munkkikahveilla hiljenemään esim hampurilaisen ostaa
- demari63
myöskin tehtailta kaupunkiin päin menevää tietä kannattaisi tarkkailla ennen kuin kolahtaa kunnolla.Jonossa törkeitä ohituksia jonon vauhti 60 km tunnissa,joka sattumoisin on myös nopeusrajoitus.Esim keskiviikkona 15-15.30 farmarimallin mersu törkeästi muiden turvallisuudesta piittaamatta ajoi koko suoran noin 100 km tunnissa väärää kaistaa ja mutkan tullessa kiilasi muiden eteen omalle kaistalle.Nuorilla on väärä visio ajotaidosta,se ei ole hyvä kuski joka pystyy ohittamaan nopeusrajoitukse mukaan ajelevan kanssa autoilijan ja samalla vaarantaa kaikkien tiellä liikkuvien turvallisuuden.Käsittääkseni Kemoralta saa vuokrata ajoaikaa,jossa voi mitata ajotaitojaan,vaan meneekö näillä teiden ristiritareilla pupu pöksyyn siellähän voi joku papparainen skodallaan nöyryttää nuorta mesekuskia
- storby ville
Nynäs GUnnar ei uskalla tulla iltakahville enään-
- nynäsinukkokallisesta
olen jo kuollut olen ollut haudassa kauan
- alativärske
Bemarikuskit ovat kaikki asenneongelmaisia(kyllä, yleistän) omaan napaan tuijottavia egoisteja, ja että se vielä pitää saada näyttää kaikille, että ovat täysiä mulkkuja.
- Anonyymi
kyllä pahimmat ovat skeida kuskit...elämäänsä kyllästyneitä immeisiä joita vituttaa ajaa skeidalla ja pitää sillä vetää tuhatta ja sataa!
- Holabulo
Lippalakkisia,finninaamaisia teinejä.
- Anonyymi
kumma ettei kukaan ole jäänyt auton alle
- Anonyymi
ne imee vl nuoria niissä autoissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154