Aloinpa tässä pitkästä aikaa seuraamaan taas tätä klassikkosarjaa Earth: Final Conflict. En ole koskaan nähnyt sarjan 1.kautta. Ainoastaan jostain 2.kauden puolesta välistä 5.kauden alkuun olen tätä katsellut. Sarja oli ihan ok, mutta muuttui aika omituiseksi sitten viimeiselle 5.kaudelle. Monet sanovatkin, että sarjan eka kausi oli paras ja sitten 2-4 katsottavia ja 5.kausi oli surkein. Aion katsella silti koko sarjan tässä. Nyt katselen ekaa kautta.
Mitä mieltä tästä sarjasta ollaan? Moniko on katsellut tai katselee tätä? Sarjaahan tehtiin vuosina 1997-2002 eli aika vanha sarja jo kyseessä.
Scifisti77
Earth: Final Conflict
2
537
Vastaukset
- Koepa
Ensimmäinen kausi on laadukkain monessa suhteessa. Kyllähän sarjan loppuun asti katsoo kakistelematta, vaikkakin esim. viimeinen kausi on hivenen erikoinen... eipä siitä sen enempää :)
- ehdottomasti paras
Earth final conflictin ensimmäinen kausi oli tosiaan yksi parhaita scifi-sarjoja, mitä olen nähnyt. Tuli neloselta joskus kymmenen vuotta sitten ja oli hyvä. Loput kaudet olen katsonut netistä ja ikävä sanoa, mutta sarja huononi kausi kaudelta ja se viides kausi oli pikemmin naurettava fiasko. Sääli toisaalta koska jos sarja olisi jatkanut ensimmäisen kauden linjalla eikä mennyt sekoittamaan juonenkuvioita kokonaan ja lopulta pilaamaan koko sarjan, siitä olisi hyvin voinut tulla X-filesin ja Stargaten kaltainen kulttisarja. Ainekset olivat olemassa. Muistan Earth final conflictin aina esimerkkinä scifi-sarjasta, joka alkoi hyvin ja mielenkiintoisesti mutta päättyi pannukakkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351