Kohta katkeroidun kokonaan

katkeranuorinainen23

Taas tuli pakit. Olen nuori nainen, joka ei pelkää tehdä aloitteita miesten suuntaan. Mutta miksi, miksi minut aina torjutaan? "Ei sinussa ole mitään vikaan vaan minussa..." VITTU! Kun tuota on kuullut tarpeeksi niin eihän sitä enää usko. Kai minä sitten vain olen naisena niin vastenmielinen, ettei kukaan mies halua minua. Olen siis tuomittu olemaan yksin ja sekös katkeroittaa.

3

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pegon

Saatat toki kuitata tämän vain yrityksenä vakuutella ja lohdutella sua, mutta ei kannata katkeroitua. Ja siis sanon tämän ennen kaikkea sun itsesi vuoksi kun olen ihan oikeesti nähnyt mitä katkeroituminen tekee ihmiselle, kuinka syvälle edetessään katkeruus tekee ihmisestä elävän kuolleen, olennon joka syö, juo nukkuu, hengittää, tekee työtä ja muita välttämättömiä asioita, mutta joka muuten on ihmisenä käytännössä "kuollut", jos ymmärrät mitä tarkoitan. Joten en suosittelee katkeroitumaan, koska vahingoitat sillä ennen kaikkea vain itseäsi. Eli jos haluaa olla todella itsekäs, kannattaa olla katkeroitumatta.

Mitä tulee tuohon aloitteiden tekemiseen, monen miehen itsetunto ei valitettavasti kestä sitä, että nainen tekee aloitteen. Tämä on alitajuista, jos mies vastaa naisen aloitteeseen hän pelkää että hän jää loppuiäkseen pahasti tossun alle. Tämä on yhtä paljon hänen oma pelkonsa kuin hänen pelkonsa siitä, että leimautuu miesten keskuudessa nössöksi. No joo, mutta toinen juttu joka tähän liittyy, niin ehkä jos yrität liikaa, niin se myös ahdistaa miehiä. Siis tarkoitan että mieti nyt vaikka itse miltä sinusta tuntuisi jos miehet tulis lähentelee sua jos et sitä itse haluaisi? En haluaa väittää että näin välttämättä tekisit, mutta noh, en oikeen osaa sitä tämän paremmin selittää. Muuta kuin siis että jos jokin taktiikka ei toimi, ei kannata yrittää väkisin, koska silloin se ei ainakaan toimi.

• katkeranuorinainen23

niin...olen kyllä välillä ajatellut, että ehkä yritän tosiaan liikaa? Olen keskustellut asiasta hyvän ystäväni kanssa ja hänkin ehdotti, että voisi tehdä hyvää ihan "olla vaan". Odottaa vuorostaan, että mies tekee aloitteen. Mutta minua taas mietityttää se, että jos alan tosiaan olemaan vaan, niin kauan sitä kannattaa jatkaa? Etten sitten kolmikymppisenä huomaa, että elämäntilanne on ihan sama kuin kymmenen vuotta sitten??! Ja se, mikä luonteessani on vikaa on se, että jämähdän helposti märehtimään vanhoja juttuja. Aina kaikesta ei halua edes kertoa kavereille...ehkä voisin alkaa olemaan avoimempi tunteideni suhteen ja puhua rohkeammin tunteistani ja kokemukistani ystävilleni.

• bisoshoven

Päättömän vajeltelun...huomaat jo olevasi perillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50