LUULETTEKO että NEED FOR SPEED CARBONIIN ON KOODEJA EI OO PCLLE ni
NEED FOR SPEEDIIN EI OO KOODEJA PClle
3
594
Vastaukset
- ni
nfs carbonii ei oo koodei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ni ei oo haloo!!!
need for speed carbon ei siiheen oo koodeija homoT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!homokki tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- zxcdgh
Kyllähä niitä on, tossa esim--------->canyonalltheway- Kaikki radat
5grand5grand- Castrol Cash
friendlyheadlocksapplied- Loputon Crew Charge
nosforeverever- Loputon NOS
slowitdownwhenyouwant- Loputon SpeedBreaker
givemethechargersrt8- 2006 Dodge Charger SRT8
givemethedb9- 2005 Aston Martin DB9
chasingheadlocksappliedrashtalk- Mazda Dealership
speed3foryou- Mazda Speed3
watchoutthebigtruckishere- Rekka Quick Race -pelitilassa
bigredfiredrive- Paloauto Quick Race -pelitilassa
trashtalking- Panssariauto Quick Race -pelitilassa
guesswhoisback- Cross Corvette Z06 Quick Race -pelitilassa
chasingmobile- Corvette Z06 Interceptor Quick Race -pelitilassa
cooperlogofreeforyou- Cooper Tire Logo
pharrellvinylgogo- Pharrell Vinyl
lotsoffreevinyls- NFS Carbon Special Vinyls
lotsoffreelogos- NFS Carbon Vinyls
syntecskin- Castrol Syntec Vinyl
inthezoneskin- Autozone Vinyl
shinycarsarethebestcars- Chrome Cars
Ja näistä suurin osa toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423