Miks mun kultakala ei enää liiku ku eile se viel liikku mut nyt se ei enää liiku ?! Mun pikkusisko sano et mun pitää vetää se vessanpöntöst alas mut en mä voi ku sit mä en voi niiku haudat sitä meidän jusse-koiran ja usko-kissan viereen toho pihamaalle. Voiks joku auttaa ku en haluu ottaa sitä käteen ku pelkään et se kuolee. Ku eihä kala pärjää kuival maal eiks ni? oon kyl lisänny sil ruokaa koko aja mut ei se syö sitä ku EI SE LIIKU!! Äiti tulee varmaa huomen käymää kattoo ku se o eläinlääkäri mut en tie osaaks se auttaa ku voi olla et mun kultakala voi olla jo huomisee mennes kuollu. Onks jotai elvyttävää myrkkyy olemas tai jotai sellast unen poistavaa lääket ku mietin täs et ehkä se vaan nukkuu? Kiitos avust jo etukätee.
Apuaaaaaaa!!!1111
Kultakalani:(
1
519
Vastaukset
- ewweweew
1. Minkä kokoinen akvaario sillä on?
2. Mitkä vesiarvot?
3. Lämpötila?
4. Hoitorutiinit? (vedenvaihdot)
Voisin antaa jo etukäteen viestin perusteella arvioni syystä:
Hoidatte kalaa väärin, todennäköisesti se on kuollut vääränlaisiin vesiarvoihin, kuten suurinosa kalakuolemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804