Passin voimassaolo

jeeeeerry

Terve! Osaako joku tietävä valaista, pitääkö passin olla voimassa 6kk maahan SAAPUMISEN jälkeen vai sieltä LÄHTEMISEN jälkeen. Tästä on sen verran erilaista tietoa, mm. yhdessä uudessa matkaoppaassa kerrotaan, että passin tulee olla voimassa 6 kk maasta poistumisen jälkeen, joissain toisissa lähteissä taas väitetään toista. Soitinpa sitten konsulaattiinkin, mutta valitettavasti en saanu puhelimeen vastanneen herrasmiehen suomenkielestä kovinkaan hyvin selvää, joten ei ollut siitäkään apua.

3

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18042010

Meillä oli opaskirja, joka mukaan passin pitää olla voimassa maastalähtiessä 6 kk. Olimme Balilla juuri maaliskuussa ja katsovat kaikkien passit tullessa ja lähtiessä tosi tarkkaan!

• jeeeeeeeeerry

Kiitos tiedosta. Pakkohan se on sitten käydä uusimassa ettei tule mitään ongelmia kun kotiinpaluu koittaa.

• jeeeeeeeeeeerry

Löysinkin Indonesian suurlähetystön sivuilta toista tietoa:

IV. Visit Visa

Tourist Visa (on request)

1. Nationals of any country not included in the list of the countries that eligible for Visa-Free Visits, must have a visa and should submit their application accordingly.
      2. The maximum length of stay is 60 (sixty) days, and can not be extended/ transfer.

The following documents should be submitted with applications for a tourist visa:

Completed visa application forms and two 4x6cm coloured passport size photos plus a valid passport (minimum validity of passport is 6 months as from the date of entry into Indonesia) must be submitted when applying for a visa together with:

* Onward or return tickets;
      * Travel itinerary;
      * Letter of accommodations

Tuo date of entry kohtahan kertoo, että 6kk saapumisen jälkeen. Kovasti on siis erimielisyyksiä ja väärää tietoa liikkeellä näinkin yksinkertaisesta asiasta. Itse kuitenkin uskon nyt tuohon suurlähetystön sivustoon, se on varmasti lähimpänä totuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60