onko kellään kokemuksia Mantelipuun opäiväkodista? Lapsi ollut hoidossa siellä? tai ollut vaikka töissä itse siellä?
mantelipuun päiväkoti, kokemuksia?
4
640
Vastaukset
- taastaastaasärr
Kun kerran menet töihin ja lapsi hoitoon on ihan sama ja se , se ja sama missä lapsi päivän on. Hyvää tai huonoa, riippuu kertojasta.
- sarij77
Lapsi ollut mantelipuussa 3 vuotta, tyytyväisiä oltu ko hoitoon, nyt ä-lomatauon jälkeen vanhempi edelleen muistelee hyvällä ja kaipaa päiväkotiin leikkimään, ja syksyllä sitten sinne jos vaan paikkoja on. Suosittelen.
- JK
EI OLE KOKEMUSTA
- mikä oikein mikä väärin
Ennen syksyä 2012 Mantelipuun päiväkoti oli tosi kiva paikka lapsille.
Viime syksynä sinne tuli si johtaja, joka on myös lasten eskariope.
Uuden ohtaan n vaikea rajata lapsia turvallisesti ja säännöt ovat sellaiset, ettei sääntöjä ole. Meidän lapsemme on kärsinyt paljon siitä,ettei ole sääntöjä, koska on tottunut siihen, että aikuista ei pelota ohjata lapsia. Olkoon nyt johtaja uusi tai vanha, niin kyllä järkikin sanoo, että lapset kaipaavat turvallista aikuista, joka ohjaa lapsia opimaan yhteisesti hyväksytyt ja hyväksi todetut säännöt ovat hyväksi lapselle kuin lapselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670