Hei!
Olemme lähdössä heinäkuulla Ljubljanan kautta Istriaan autoilemaan ja hakusessa olisi asunto/talo esim. Porecista. Meitä on lähdössä pariskunta vauva ja isovanhemmat. Vinkkejä, mistä etsiä vuokrakämppää?
Asunto Istriassa?
3
674
Vastaukset
- Vee2
Tsekkaa meidän kotisivulta
http://www.bikerpoint.net/bussillaperille/index.php?p=vuokra
erilaisia vaihtoehtoja.
Miten pitkäaikaista vuokraamista olette miettineet?
Meidän vuokra-ajat ovat perjantai-perjantai ja viikko on lyhin vuokra-aika.
Majoitus on korkeatasoinen ja sijaitsee 15 km Porecista rantaviivaa pohjoiseen.
Nettisivulta löydät mun yhteystiedot.jo netissä noihin kämppiin. Hyvältä vaikuttivat, ehkä hiukan rauhallisessa paikassa meidän makuun, vaikka autolla ei sillä niinkään väliä ole. Mutta ongelmaksi taitaa tulla se, että meidän majoitustarve on ti-ti heinäkuun alussa.
- justers
senkun googlaat porecin sivuja netistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635