Tietäisköhän joku mistä löytyis Enkeli-laulun sanat ja nuotit? Jos jollain olis, niin voisitteko lähettää maililla mulle? Olisin tosi kiitollinen. Se laulu alkaa jotenkin näin: "Hänet haudattiin maanantaina..." Kertoo 15-vuotiaasta pojasta, joka kuoli jne...
Jos jollain ois, niin oisin TOSI jätte supes hyper kiitollinen!!!!
music.monster@jippii.fi
"Enkeli"-laulun sanat?!!!!
2
5193
Vastaukset
- *ä*
Enkeli
Hänet haudattiin maanantaina
menoin pienimuotoisin.
Kahvit juotiin, niin kuin aina,
mutta mielin hiljaisin.
Joku kysyi muilta "miksi?"
Isä katsoi lattiaan
"ilmat tulleet on kylmemmiksi,
tekee talvi kai tuloaan."
Herra siunaa pieni enkeli,
joka väsyi lentämään.
Hänet ota kotiin luokses lepäämään.
Viisitoista vuotta hän jaksoi yrittää
Herra ota hänet luokses lepäämään.
Haukut sai hän opettajilta,
he eivät nähneet verhon taa.
Kyydin kotiin poliisilta,
kotiin tyhjään odottamaan.
Minne tahansa hän kulki,
mutkaiseksi muuttui tie.
Takanaan hän portit sulki
ja sanoi "virrat minua vie."
Herra siunaa pieni enkeli,
joka väsyi lentämään.
Hänet ota kotiin luokses lepäämään.
Viisitoista vuotta hän jaksoi yrittää
Herra ota hänet luokses lepäämään. - igel
Enkeli
1. Hänet haudattiin maanantaina, menoin pienimuotoisin. Kahvin juotiin niinkuin aina, mutta mielin hiljaisin. Joku kysyi muilta miksi, ikä katsoi lattiaan, ilmat on tulleet kylmemmiksi, tekee talvi kai tuloaan.
Kerto: Herra, siunaa pieni enkeli, joka väsyi lentämään. Hänet ota kotiin luokses lepäämään. Viisitoista vuotta, hän jaksoi yrittää. Ota Herra hänet luokses lepämään.
2. Haukut sai hän opettajilta, he eivät nähneet verhon taa. Kyydin kotiin poliisilta, kotiin tyhjään odottamaan. Missä tahansa hän kulki, kultaiseksi muuttui tie. Takanaan hän portin sulki ja sanoi:"virrat minua vie."
Kerto: Herra siunaa pieni...
3.Hänet pilvilinnoistansa aina ulos revittiin. Ja koko pilvilinnan kansa, käskiöiksi vaihdettiin. Ja vähitelleen mullaksi maatui, kukkatarha toiveiden. Temppelistä pylväät kaatui, värit haihtuivat nuoruuden.
Kerto: Herra, siunaa pieni enkeli... 2x
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728