hankin pitkän välikaapelin ja kiinnitin oman mokkulani ulkoseinälle ikkunan yläpokaan. Aiemmin kun tuo mokkula oli kannettavan kyljessä usb-liittimessä, niin toimi todella huonosti. Nyt ei ole mitään ongelmaa enää, kaikki pelaa.
Ja tuo 3m välijohto maksoi alle kympin, joten kokeilkaas muutkin. Se on pienestä kiinni.
Mokkulaongelmat
4
337
Vastaukset
minkä firman?
Vähän nimittäin eppäilen, saako Soneraa toimimaan kunnolla millään virityksellä.- TeleFinland eli
Sonera.
TeleFinland eli kirjoitti:
Sonera.
Nopeus/maksimi?
Välijohtoa kannattaa aina käyttää, mutta semmoistapas ei tule Soneran 1552:n mukana...- ja käytännössä jää
RepeRuutikallo kirjoitti:
Nopeus/maksimi?
Välijohtoa kannattaa aina käyttää, mutta semmoistapas ei tule Soneran 1552:n mukana...vain hieman sen alle n.2,6M.
Ja nopeushan on helppo tarkistaa vaikka vähän väliä netistä ( haku NOPEUSTESTI )
Eli oma kokemukseni puolustaa nyt sitä, että tietokone häiritsee läheltä sen verran mokkulan toimintaa, että sitä ei todellakaan kannata vain tuupata suoraan usb-liitäntään laitteen kylkeen.
Minulla tuli sellainen lyhyt n.30cm välipiuha Huawein mokkulan mukana, mutta siitä ei ollut mihinkään, joten hain tuon pitkän piuhan halpahallista ja johan lähti pelaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657