Moeh! mulla on 400 l akvaario ja jos siitä tekis lajiakvan kultseille monta siihe menis.. ? vai meneekö yhtään. akvan pituus 160cm leveys 63cm kork. n.40cm. Oon aatellu pallovatsasia ja jalostusmuotoja, en niinkään luonnonmuotoa. suodattimia on kaksi. merkki eheim ja muusta en tiedä, mutta kovasti suodattavat vettä. sorapohja ja paljon kasveja lämpötila 22 C ja ph 6.6.
400 litraiseen???
lakva
1
467
Vastaukset
- rrranskanbullero
Kyllä ton kokoseen akvaarioon voi laittaa 4 jalostusmuotosta kultakalaa. Siinä olisi sopiva pieni parvi kultseille. Jalostusmuodot kun yleensä jäävät siihen 15-20cm, eivätkä kovin vilkkaita ole uimaan. Vesiarvotkin ovat jalostusmuotoisille kultakaloille muuten hyvät, mutta vesi saisi olla pari- kolme astetta lämpimämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804