EI HELEV..TTI !
Onhan se nyt prkle, kun sm-liigan fania kyykytetään oikein urakalla. Nyt alkaa mennä hermot, kun tuli hankittua Canal viime kaudella, jotta SM-liigan näkee. Noh eihän se s...tanan kanava enää niitä pelejä näyttänyt. Seuraavaksi piti tilata 12kk:n sopimuksella URHO-kanava, joka sekin onnistui kusemaan alkukauden.
Nyt helev...tti kun finaalit alkavat niin mitä vitt..a EIHÄN NE EDESÄ NÄY ...tanan Urholta.
NYT PITÄIS HANKKIA UUSI KANAVAPAKETTI: VIASAT KULTA 12kk sopimuksella 29,95€/kk, jotta näkis NELONEN SPORT PRO kanavan!!!!!!!!!!!!!!
Onhan tää nyt S...TANA hommaa.
Nyt joku järki tähän kusetukseen. Ketkä pellet siellä sm-liigassa näitä diilejä oikein junailee. HELEV...TTI lopetan koko pask..n seuraamisen, kun on homma tehty niin VIT.N vaikeaksi.
HÄVETKÄÄ.
...tanan Urho ja urpot
2
245
Vastaukset
- johnqs
Ei näkyny viime kaudellakaan Canal plussalta viimeiset ottelut vaan Neloselta kun niillä oikeudet on.
Aikalailla samat ovat fiilikset täälläkin ja jo ihan periaatteesta varmistin hetki sitten, että sama firma ei minua enää toista kertaa ns. lirauta linssiin suomalaisella jääkiekolla. Olen tällä päivämäärällä irtisanonut Urho TV:n kanssa tekemäni sopimuksen, joka päättyy sopimuksen määräajan päättyessä.
Jos tarpeeksi moni kuvainnollisesti "äänestää jaloillaan", tulee ehkä Urho TV:n talousjohdossa edes mieleen, että asiakkaiden petkuttaminen ei ehkä sittenkään ole se paras ratkaisu pitkällä tähtäyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339