niin se sitten osuuskassakin liittyy Kuopion pääkonttoriin. Jättäkää uppoava laiba ja siirtykää äkkiä muualle. poonuskset ovat perseestä
ossuuskassa
4
433
Vastaukset
- kekuli
Tällä viikolla vaihtuu Nordeaan
- joopa joo
Ompahan sentään kotimainen! Verot maksetaan tänne eikä Ruotsiin!
- juvalainen
mikä tahansa parempi, kuin op-puikula-järjestö! Vaikka s-pankki tai nordea
Eikö kukaan enää muista 90-luvun alkua. Silloin OP:t melkein pakottivat fuusioon. Ne jotka lähti olivat konkurssikypsiä pankkeja ja se kokonaisuus kaatui. Onneksi meillä on vielä ne jotka jäi ulkopuolelle koivunlehtipankki. Joroisten op kai on niitä ja nyt laajentumaan Varkauteen. Ei se varkauden kohdalla ole onneksi iso asia jos yksi huonosti hoidettu pankki lopettaa vaan vakavaraisuus käyttöpääoma kaupunkiin kasvaa. Kepulaisuus on yhtä kuin kuoleva luonnonvara vanhat OP:than on sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349