änkyttävä, epäaito puhetapa pantu lekurin suuhun. Näyttelijälle ei sovi ollenkaan.
Todella ällöttävän kuuloista.
Ihmeellinen, ärsyttävä,
3
763
Vastaukset
- 25
En hirveän mielelläni ota noihin kantaa, mutta kun nyt tarkoitat siis roolihahmoa nimeltä Nina Luotola,
siinä ilmaisussa on kieltämättä jotain, joka ärsyttää. Puhe on katkonaista, sitä on jopa vaikea seurata.
On ollut hyviäkin juttuja ja ehyempää puhetta, kuten työpaikkahaastattelussa, mutta kokonaisuus on vähän sumea. Tyttären puhetta tässä jo odottelen... Ehkä sitten syyskuussa, kun homma taas käynnistyy.- ----
En minäkään tapaa moisia asioita arvostella. Nyt "pääsi suusta". Olen pitänyt monen monista Ria Katajan roolisuorituksista, eikä se hänen asiansa tietenkään ole muuttaa ohjaajan ? määräyksiä. Ei vain, mielestäni, puhetapa sovi henkilöhahmon suuhun. Tiedän, luulen tietäväni, senkin, että sillä tavoitellaan arkista puhetta, mutta liika on liikaa.
- ,m,.-.,mjk
asiaa ihmetellyt, puhuu kuin vahinko loukussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635