Helsingistä.
Hiljaiselta näyttää pieni kylä.
Mitähän Harjavallassa voisi tehdä lauantai-iltana?
Muutin tänään
13
810
Vastaukset
- Junnttilan seinä
Tee kyltti että olet helssinkistä ja mene jakaa nimmareita torille.Voit samalla lausua runoja
Torin löydät googlen avulla,se on lähellä rautatie/linja-autoasemaa millä pääset takaisin suureen maailmaan.
Känniin pääset paikalisessa paarissa,senkin löydät kooklella. - mahdollisuuksia on
Hiittenharju on mainio paikka harrastaa liikuntaa lauantai-iltaisinkin ja tänään siellä on erityinen liikuntatapahtuma.
- vakioasiakas
"Mitähän Harjavallassa voisi tehdä lauantai-iltana?"
Hmm.... Onpas erikoinen kysymys kerta kaikkiaan. Noo, minun järkeni tuotaa seuraavaa jos lähtökohtana on nolla ystävää:
- baariin
- ulkoilemaan
- ajelemaan autolla päämäärättömästi (pois Harjavallasta)
- nysvää kotona (kirja, siivous, kokkaus, mässäily itsesäälissä, netti, tv, lemmikit yms. yms. yms.)
- uuden asunnon etsintä jos paikka ei viihdytä
- kaiken tämän paskan keksiminen itse, itseään niskasta kiinni ottaminen- talvilauantait
Tanssilavojen ykköselle eli Valtatie Kakkoselle talvilauantaisin.
- ajatus positiiviseen
Yrittäkää ajatella positiivisesti. Harjavallassa on oikeastaan aikuisille enemmän puuhaa kuin lapsille.
Aikuiset voivat esim. mennä baariin, vaikka pelimieheen tai holviin.- ja tappelemaan
koitapa tätä h-valtalaisten ykkösharrastusta,varmasti viihdyt ja tutustut porukkaan
- psyk.pol.
ja tappelemaan kirjoitti:
koitapa tätä h-valtalaisten ykkösharrastusta,varmasti viihdyt ja tutustut porukkaan
tutustupa psykiatriseen laitokseen, ei käy aika pitkäksi
- annettiin oikein
psyk.pol. kirjoitti:
tutustupa psykiatriseen laitokseen, ei käy aika pitkäksi
kunnon kuva harjavaltalaisista. Ei kaikki ole noin ......... !Joten tervetuloa vaan. Ja nämä ikuiset mollaajat ja valittajat. Miksi asutte näin kurjassa kaupunkissa kuin Harjavalta. Muuttakaa herran tähden pois. Ei täällä ole pakko asua. Paitsi jolle olekkaan Harjavaltalaisia vaan naapuripitäjistä. Tekin pääsette tutustumaan Harjavallan sairaalaan. Joten apua hakemaan ihan reippaasti. Voisi olla tarpeen.
- Äääääcjb
Pelimies on kyllä ollut sulettu ko vuodesta 2012-2013😂
- ketjussa esiin-
tyneille.
Olen nyt asunut Harjavallassa kaksi viikkoa.
Olen tavannut muutamia ylilihavia naisia. No, en ole tynnyrialalla. Tynnyrit eivät kiinnosta. Naiset kylläkin.
Lidlin kassalla huomasin oikein sievän, nuoren huulikorullisen tytön.
K-marketin kassalla tytöt ovat aina olleet kohteliaita ja asiallisia.
Paikallisella kirpputorilla on töykeä naismyyjä.
Ketään ei vielä täällä tunne, koska ei ole ollut aikaa tutustua; olen aina töissä.
Lisää vihjeitä, kiitos! - Nofu
Lähe ihmeessä kylille ja sitten naimaaan...
- Iisooookikkeli
Holvissa Hsarjavallassa sainn heti'pian pillua suosittelen ehdottomasti!!!! :-) jatänään saan taas lisäää' Vantaalla en saanut näinhyvin koska eivät pitäneet meistä afro amerikkalaisista mutta Kiitos kiitos harjavalta tykkäätte meistä afroista taitummista koitos pillustann
- Eura11
Älä olisi muuttanu :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050