jostain netistä (jostain löysin pdf-tiedoston kaikenmaailman "salaisista resepteistä", KFC jne) niin saankohan julkaista kyseisen reseptin ruokablogissani?
Lähdettä en arvanne laittaa kun ei varmaankaan ole luvallinen tiedosto?
Tai mitä jos ristin ruoan ihan joksikin muuksi ja julkaisen sen omissa nimissäni?
Hmm...
Mites kun olen saanut esim. Mäkkärin muffinsin ohjeen
3
754
Vastaukset
- 16
Sinä olet nyt jankannut tosta reseptivarkaudesta kyllästymiseen saakka.
Etkö ymmärrä, että näillä palstoilla jengi ihan oikeasti haluaa keskustella
ruuan valmistuksesta, eikä ole yhtään kiinnostunut loan heittämisestä
tiettyihin suuntiin.
Jos pää on pipi, sen kanssa pitää mennä tohtorille. Kyllä se siitä.- Alkup. kysyjä
"Jos pää on pipi, sen kanssa pitää mennä tohtorille. Kyllä se siitä."
Kuule ihan samat sanat sullekin! Mulla ei ole osaa eikä arpaa palstalla käytyyn reseptivarkauskeskusteluun, haluan tietää ihan omaa blogiani varten miten merkitisisin tuollaisen "salatun reseptin" jotten saisi haukkuja lukijoilta.
"Etkö ymmärrä, että näillä palstoilla jengi ihan oikeasti haluaa keskustella
ruuan valmistuksesta, eikä ole yhtään kiinnostunut loan heittämisestä
tiettyihin suuntiin. "
Etkö sinä ymmärrä että tänne palstoille eksyy satunnaisesti ulkopuolisiakin lukijoita ja kyselijöitä joilla on oikeasti kysyttävää muilta eikä minkäänlaista kiinnostusta teidän pienen piirin pyörimiseen?
Onko "Utelias kokki" -nimimerkki varattu jollekulle (eipä ainakaan Suomi24:n mielestä...) vai mistä moinen purkaus?
Tietääkö joku ihan oikeasti vastauksen, miten minun kannattaisi blogissani menetellä? - Jontte T.
Täällä on yksi Crudo nimimerkkinen "mies", jolla oli tapana vohkia muiden reseptit esimerkiksi Kotikokki palstalta ja sitten esittää ne omissa nimissään...ja tietenkin ottaa kehut niistä itselelleen. Crudo sitten kärysi oikein pahemman kerran ja siitä nyt hän vain raivoaa täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850