Olen lähössä tiistaina New Yourkiin,kuinka ajoissa pitää olla kennedyn lentokentällä kun lähtee pois.
Onko kukaan menossa samaan aikaa sinneppäin,missä on hyviä ruokapaikkoja ja yökerhoja.
Matkaan
1
319
Vastaukset
- matkailija-x
Lentoyhtiöt suosittelevat olemaan jopa 3 h aiemmin mahdollisesti pitkien check in- ja turvatarkastusjonojen takia. Itse olen saapunut kentälle aina reilut kaksi tuntia aiemmin ja vielä on ehiny hyvin kahville ja lehti- tai kirjaostoksille ennen portille siirtymistä. Ruokapaikoista on ollut keskustellua tällä palstalla aiemminkin, lue siis aiempia keskusteluja, kaupungissa on 20.000 ravintolaa ja ympäri kaupunkia on hyviä ruokapaikkoja. Katso esim. www.opentable.com ja www.menupages.com. Elävän musiikin klubeista on mieleeni etenkin vanha kellarikuppila Cafe Wha? MacDougal streetillä Greenwich Villagessa. Etenkin tiistaisin paikassa soitaa hyvä r&b-bändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696