mulla oli tänää sellane hassun hauska hetki et olin saamas nukee hc team deathmatchis ja sitten siinä 23 streakis tulee semmone hassun hauska team mate ampumaa selkää ja mikä hauskinta se oli mun khamu joka oli vaa joinannu session in progress AAARGHH.
Eli jos sulle on käynyt jtai vastaavaa nii kerro toki ;)
sinun vituttavin mw2 kokemus?
mw_jupa
2
455
Vastaukset
- counter-teterrorist
NO perkskule keran pelasin mw2 nazie-tsombie moodia niin mulla oli reepperi ja parrakuta niin tuli sompi ja tappo mut yhestä lyönist vaikk mulla oli jukkernáutit ja topel täpit sillp vitutti
- 53<Y
olin 3 prestiges mw2 olin sain nuken mut just ku olin laittamas sitä päälle tuli sikon poika ja käveli nettijohon päältä ni lähti irti ni en saanu.. nyt oon prestige 7 52lvl ja oon tehny yhteensä yli 60nukee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440