Naiset metallialalla?

Sovinistiko?!

Oletteko kaikki rekkalesboja vai mieten nielijöitä?Vai minkä ihmeen takia pitää tyrkyttää itseään meidän miesten alalle?Vastauksia kiitos että voisin ymmärtää teitä edes vähän.

10

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as

miesten ja naisten työt?

• X-(

Ei kai missään, mutta kyllä se homostelu ihan selkeesti on vain ja ainoastaan miesten hommaa, tuskin sitä kuitenkaan kukaan työkseen tekee. Onhan se selvää,että tälläiselle miesvaltaiselle alalle on pesiytynyt paljon piilohomoja runkkareita, joiden käsissä olevat känsät on tulleet jostain ihan muusta kuin työnteosta.

Kauheen ihrasta sikaa ei voi niellä ainakaan purematta, vaikka hörppäis samppista päälle. Vaput.

• Rautalankaa

Olet homo, asia ei muuten vaivaisi sinua. Sen lisäksi olet kirjoitustaidoton ääliö.

Minä olen nainen, mies on ja lapsiakin on. Olen kokeillut hoitoalaa, ei kiitos enää ikinä. Siivoojaksi en halua, enkä kaupan kassalle, enkä halua yhteenkään akkavaltaiselle työpaikalle, sitä h*lvetin tappelua ei kestä kukaan ja sitten on se, että ne puheet on niin hirveitä, nuoret alaa kokeilevat miehet on hätää kärsimässä, kun eihän naiset ahdistele. Niinpä olen valinnut metallialan, siellä saa tehdä töitänsä, ilman että kukaa rypyistään tai läskeistään valittaa tai juoruaa jonkun toisen tekemisistä.

• , että miehet ovat työpaikalla paljon pahempia juoruilijoita kuin naiset. Metallialalla työskentelevänä naisena olen saanut kokea tämän monesti ja tosi ilkeänä. Voisinpa sanoa että selkäänpuukottajia ovat miehet.

• caux

Minä aloitin viime vuonna opiskelut kone ja metallialalla ja alalle minä hain puhtaasti sen takia, että haluan tehdä käsilläni jotain. Selkeää syytä minulla ei kuitenkaan ole.
      Hitsaus on aina kiehtonut, vaikka siitä en mitään tiennytkään. Toinen olisi roskakuski (jostain kumman syystä), mutta ajokorttiin ei ole varaa.
      Ajatus lähti pitkälti siitä, että hoitotyöt ei kiinnostanut, koska en jaksa olla hyvällä tuulella jatkuvasti.
      En myöskään ole kovin sosiaalinen ja pidän harvoista ihmisistä. Olen kyllä ystävällinen, mutta jos kaupankassalla joutuisin hymyilemään valittaville asiakkaille päivittäin, niin olisin mielummin työtön.

Naisvaltaiset alat ovat pitkälti kauneudenhoitoon tai jonkun ihmisenhuolehtimiseen suuntautuvia, joista minä saan arkielämässäni ihan tarpeekseni.

En ole rekkalesbo, enkä kyllä miesten perässäkään juokse.
      En ole ollut poikatyttö, mutta en myöskään naisellinen.
      Olen nuori äiti, joka on saanut tarpeekseen miehistä.
      Osaan itse vaihtaa lamppuni ja koota kirjahyllyni.
      Olen siro, mutta jaksan kyllä itse siirtää sohvani ja kantaa kauppakassini.

Olen käynyt kovan koulun elämässäni ja haluan oppia tekemään käsilläni jotain, mistä ehkä joskus on minulle jotain hyötyä.

En tiedä kyllä vastasinko alkuunkaan sinun kysymykseen, mutta ole hyvä kuitenkin :)

• väärä nainen

No, katsos kun olen sovinisti itsekin. Naisena pääsee syvällisemmin nauttimaan ns. oikeiden naisten veemäisyyksistä, joista teillä miehillä ei ole hajuakaan, joten varmasti olen sovinistimpi kuin esim. sinä.

En tosin ole enää metallialallakaan, kun kyllästyin akkamaisiin, juoruileviin ja juonitteleviin miehiin. Siirryin kuljetusalalle, missä duunia saa painaa enimmäkseen yksin. Jos haluan kuunnella akkojen tai mies-akkojen kälätystä, sitä löytyy radiosta.

• hitsariope

Terve tuloa oppimaan hitsariksi te kaikki haluavat naiset,20 vuoden kokemuksella ajan teidät sisään hitsaamisen jaloon mystiikkaan.palkkioksi tahdon vain yhden yön kanssanne.Lupaan että tätä koulutusta tai yötä ette kadu ikinä ja äijänne varmasti tukee asiaa kun ollaan hyvällä tuulella liikkeellä. tervetuloa ihanat naiset.

• vailla

Mä en ymmärrä miten KUKAAN sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta voi haluta vapaaehtoisesti metallialalle.

• Koneistajanainen 31v

Olin viisi vuotta sairaanhoitajana terveyskeskuksessa. En jaksanut ikuista "tässä pitää säästää, säästää, säästää, priorisoida ja säästää" kun kuitenkin puhuttiin ihmisistä eikä tavaroista. Halusin tehdä jotain ihan muuta kuin mitä olin viimeiset kymmenen vuotta tehnyt. Halusin työhön jossa nään heti kädenjälkeni.

Lähdin opiskelemaan koneistajaksi, pääsin harjoittelun kautta suurehkoon firmaan töihin. Ainoaksi naiseksi. Kertaakaan en ole joutunut miesten kanssa ongelmiin, olemme todella hyvä työporukka ja mikä tärkeintä kertaakaan näiden kolmen vuoden aikana mitä olen koneistajana ollut en ole joutunut kuuntelemaan työkavereiden potenssiongelmista, avio-ongelmista, pissipäisistä naapureista/anopeista/sukulaisista ja mikä tärkeintä paskanjauhantaa työkavereista. Ei kuppikuntia kahvihuoneessa.

Alkupalkkani oli lähes samanverran kuin hoitajan palkkani, teen 8h/päivä, vaihdan työvaatteet ja kun suljen oven töistä lähtiessäni työasiat jää siihen. Saan pekkaset, reilut vuosibonukset ja työnantajani kannustaa opiskelemaan. Viime syksynä suoritin koneistajan ammattitutkinnon ja muutaman vuoden kuluttua siintää haaveissani koneistajamestarin paperit. Palkkani on nyt kolmen vuoden työssäolon jälkeen enemmän kuin mitä tulisin koskaan sairaanhoitajana tienaamaan. Ja mikä tärkeintä ei viikonlopputöitä, ei kolmivuorotyötä eli enemmän aikaa perheelle =)
        Olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta, en ole hakeutunut alalle miesten perään, oma mies riittää =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe