Sydäntä vastaan..

rmn

Eräs tarina. Me tapasimme 3,5 vuotta sitten. Salasuhteessa elimme ja rakastuimme toisiimme. Minä vapaa nainen, hän varattu mies. Mies erosi sitten 1,5 vuotta sitten, mutta ei tullut minun luokseni vaan veivasi vielä jotain ja halusi pitää minua edelleen tarvittaessa saatavilla.. lopetin vihdoin koko paskan. Mies ei jättänyt minua rauhaan, soitti jatkuvasti, tuli työpaikalleni, lähetti sähköposteja.. sanoin voivani olla kyllä kaverina tms. ja että kuulumisia voidaan vaihdella. Tapasin sitten kivan miehen jonka kanssa nyt oltu puolisenvuotta yhdessä.. koko tämän ajan tuo toinen mies on soitellut ja vannonut rakkauttaan. Hän ei ole kuulemma tajunnut mitä menetti ja että miten paljon hän minua tarvitsee ja rakastaa enemmän kuin koskaan ketään jne.. kyllähän niitä tunteita on vielä mullakin ja siksipä tuo kirpaisee. Välillä tuntuu että sitä elää sydäntään vastaan kun ei anna periksi lähde kokeilemaan tuon miehen kanssa yhteiseloa.. sitten tulee taas järki päähän, en luota siihen tyyppin yhtään pätkääkään ja minulla on paljon tuteita tätä "uutta" miestä kohtaan, hän on vilpitön ja rehellinen. Ja tuo toinen mies siis tietää olen varattu nyt ja minä olen yhden kanssa kerrallaan, hän meinaa vaan että kyllä minä vielä palaan takaisin ja sitten voimme vihdoin olla onnellisesti yhdessä ikuisesti..

0

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        191
        1304
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        122
        1138
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        48
        854
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        850
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        780
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        50
        735
      7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33
        692
      8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        60