Yritin päästä pelissä on-line pelaamiseen. Olen rekisteröinyt EA-pelin. Alussa kysytään sähköpostia ja salasanaa. Annoin sellaiset (Samat mitä EA sivujen tileissäni käytössä.
Mutta ei onnistu. Kone herjaa että sähköposti tai salasana väärin. Mikä pitäisi laittaa salasanaksi?
Mitä pitäisi tehdä, mistä aloittaa ??
Uusi NHL10/ online pelaus
2
200
Vastaukset
- counter-teterrorist
Ymmärrän poika huolesi muistan kuinka itsekkin olin joskus nuori ja eka kerta oli tulossa. Jännitin tilannetta hirveästi mittailin värkini puolen tunnein välein eikä se ollut kovinkaan iso mielestäni. Sitten ku H-hetki koitti ja vetäisin kaluni esiin se lerpahti. Lähdin itkien paikalta tytön nauraessa enkä ole sen jälkeen uskaltutunut lähellekkään tätä kauniimpaa sukupuolta. Nykyisin vietän elämääni pienessä mökissä halkoja tehden. Koivuhalot ovat suosikkejani. ja poika muista nämä sanat ``raskas opiskelu kannattaa aina ja kantaa aina hedelmää´´.
- HAHHAHHAA!!!!
Voi hitto tota vastausta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460