Gallup: Ikä/sukupuoli/asuinpaikka/sinkku?

M30 pohjoinen sinkku

Kysellään että jos tämä yhdistäisi ihmisiä :) ja nähdään millaisia ihmisiä täällä on? :)

93

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cityerakko

Kaikki sinkut eivät bailaa.

• mr nolife

54, mies, kaupunki Hämeessä, sinkku

• yks_ vaan

29, nainen, yli 90 000 asukkaan kaupunki, sinkku (voinee varmaan jo sanoa vanhaksipiiaksi)

• erakko-38v

38v...pieni alle 5000 asukkaan kunta 08-alue..ja valtavan yksinäinen..kun raitis olen

• Crocuta

Kaikki profiilissa.

• typyjeje90

19v vanhapiika, Tuppukylä, Keski-Suolesta.

• gosyme
        typyjeje90 kirjoitti:

40nainen, pohjanmaalta

• M30 pohjoinen sinkku

Ole hyvä ja poistu tästä ketjusta.
        Tämän ketjun oli tarkoitus olla gallup, ei mikään teidän pellejen provo paratiisi.
        Viestisi on ilmoitettu ja tullaan poistamaan.

• M30 pohjoinen sinkku
        M30 pohjoinen sinkku kirjoitti:

Ole hyvä ja poistu tästä ketjusta.
        Tämän ketjun oli tarkoitus olla gallup, ei mikään teidän pellejen provo paratiisi.
        Viestisi on ilmoitettu ja tullaan poistamaan.

Tuo viestini oli tarkoitettu jo poistetulle viestille ei sinulle "gosyme" :)

• mitäm

Tuo viestini oli tarkoitettu jo poistetulle viestille ei sinulle "gosyme" :)

siinä oli?

• M30 pohjoinen sinkku
        mitäm kirjoitti:

siinä oli?

Haukuttiin "typyjeje90" nimimerkkiä.

• 123321
        typyjeje90 kirjoitti:

Jos juttuseura kelpaa, niin lisää meseen tai laita viestiä. Osoite: eagle_of_lille@yahoo.co.uk

T: 19v vanhapoika Keski-Suomesta

• Crocuta

Kaikella sitä peukkuja alas välillä ansaitsee :]

• Hmmmmmm...
        Crocuta kirjoitti:

Kaikella sitä peukkuja alas välillä ansaitsee :]

Ehkä se oli joku laiskimus joka ei jaksanut käydä tarkistamassa tietoja profiilistasi

• M30 pohjoinen sinkku
        Hmmmmmm... kirjoitti:

Ehkä se oli joku laiskimus joka ei jaksanut käydä tarkistamassa tietoja profiilistasi

Joku antoi siis tälle ketjullekin eli gallupille peukun alaspäin :D suotta sellaisilla vaivaa mieltään :)

• Hmmmmmm...

Joku antoi siis tälle ketjullekin eli gallupille peukun alaspäin :D suotta sellaisilla vaivaa mieltään :)

Mitäs sitä suotta murehtimaan yhtä peukkua joka on alaspäin, kun tämä on kuitenkin aika suosittu ketju ja moni muu ihminen tykkää tästä. :)

• fkj äkgh
        123321 kirjoitti:

Jos juttuseura kelpaa, niin lisää meseen tai laita viestiä. Osoite: eagle_of_lille@yahoo.co.uk

T: 19v vanhapoika Keski-Suomesta

15v, sinkku, tyttö, Oulu

• abcd83

27v, mies, kainuu, sinkku..........

• tyypp1

siinä ne

• hyvä mies

ei ole löytänyt naista

• vihreesilmä
        hyvä mies kirjoitti:

ei ole löytänyt naista

oon nainen kohta 50.olen sieltäpäin kotoisin,nyt helsingissä.mulla ei ole profiilikuvaa luotu.haluaisitko vaikka kertoo itsestäs enemmän.t.vihreesilmä.

• Ikää olis 42. Mies olen ja asustelen Lahdessa sekä sinkku. Olen ollut suomi24 treffi osastolla kohta 3 vuotta ilman minkäänlaista kunnon tulosta.

• kevät_84

Nainen, 25v, Pohjois-Savo. Omaa kultaa jo kaipailtais.
      Uudet ystävät kelpais myös tosi mieluusti.

• mies24/lahti

24v mies lahdesta, yksinäinen ja sinkku

Kuoren alta tunteikas ja herkkä. Haluaisin elämääni tosiystävän jonka kanssa mennä ja tehdä asioita joita muutkin samanikäiseni, ulkoilla, käydä kahvilla/syömässä, katsella leffoja. Joskus haluisin käydä konserteissakin tai festareilla muttei sinne oikein yksin halua lähteä katsomaan kuinka muilla on hauskaa ja itse on vain yksin.

Ulkoisesti ei uskoisi varmaankaan että olen näin yksinäinen, sillä olen ihan ok näköinen siisti, mutta en osaa tai tiedä mistä ystäviä löytäisin, yksinäisyys on kierre joka ei tunnu loppuvan. En ole myöskään ronkeli ystävien suhteen, en vain löydä koskaan varmaan ketään tosiystävää. Kaikki tämänhetkiset tutut/kaverit/ystävät joita on ovat vain mesestä ja ympäri suomea kaukana, kaipaan ystävää täältä jota näkisikin.

• Coldwhirlpools

Asun Lahdessa ja olisin hyvä ystävä jota nähdä. Mulla ei vaan ole hirveästi rahaa käydä festareilla, ainakaan nyt. Osaan olla ystävällinen ilman festariakin. Kehitä sähköposti tähän niin voin kirjoittaa sulle.

• eräs84

yksinäinen 25v, mies, rovaniemi, sinkku.

• M-Alice

17 vuotta, tyttö/nainen, Etelä-Savo, joo en seurustele

Ei minustakaan uskoisi kuinka yksinäinen olen, jos siis tulisin kadulla vastaan. En ole ruma, lihava, enkä muutenkaan epämiellyttävän näköinen. Ainoastaan hemmetin ujo. Enkä kyllä vaadi muiltakaan muuta, kun että olisivat kivoja ja kävisivät pesulla.

• hippi-henkka

peseytyminen on yliarvostettua. t: Hippi-Henkka

• kökkökotona

Keski-ikäistyvä, eronnut nainen. Lapsuudenystävät hajallaan ympäri maata eikä uusia ole löytynyt. Kaikilla on kumppani kenenkä kanssa nyhjötetään koko ajan, tai niin kiire ja ystäviä paljon jo ennestään ettei uusille ole tilaa. En käy baareissa joten kökötän yksinäni vapaa-ajat kotona.

• kkjhgh

pieni Päijät-hämeinen paikkakunta / Sinkku

• 2+18=800

17N, lohja, sinkku. Enkä mä mitään kumppania oo ettimässäkään, kunhan vaan kavereita löytyis...

• M30 pohjoinen sinkku

Ei ollut tarkoitus udella sen takia sinkkuutta :) että ettiikö parisuhdetta vaan sen takia että selviää kuinka moni yksinäisistä palstalla on parisuhteessa esim. ja tuntee silti yksinäisyyttä. :(
        Tosin itselleni ei olisi pahitteeksi parisuhdekkaan kun muutama kaveri löytyy, mutta jokaisen "yksinäisen" tai yksin olevan tarina on erilainen jonka takia gallupin teinkin. :)

Rohkeasti vain vastaamaan tytöt ja pojat, ei teitä kukaan noista tunnista jos sitä joku pelkää.

• Crocuta

Ei ollut tarkoitus udella sen takia sinkkuutta :) että ettiikö parisuhdetta vaan sen takia että selviää kuinka moni yksinäisistä palstalla on parisuhteessa esim. ja tuntee silti yksinäisyyttä. :(
        Tosin itselleni ei olisi pahitteeksi parisuhdekkaan kun muutama kaveri löytyy, mutta jokaisen "yksinäisen" tai yksin olevan tarina on erilainen jonka takia gallupin teinkin. :)

Rohkeasti vain vastaamaan tytöt ja pojat, ei teitä kukaan noista tunnista jos sitä joku pelkää.

kaveriksi/ystäväksi ryhtyminen vastakkaisen sukupuolen edustajalle, joka on varattu... No siinä on sillei ainakin yks ongelma. Et sinänsä myös merkityksellinen, vaikka vain ystävää ehkä hakemassakin.

• minä vaan

M34/Helsinki/sinkku

Lähes kaikki sukulaiset ja lähiomaiset kuolleet jo pois, lähes 300.000 euron edestä omaisuutta perintönä. Muuta ei ole kuin 1 ystävä, ja muutama nettituttu. Akateeminen loppututkinto löytyy.

• She84

25-vee ikisinkkutyttö, asuinpaikka 10 suurimman kaupungin joukossa

Olen kärsinyt pysyvästä yksinäisyydestä alle kouluikäisestä asti.
      Haluaisin löytää ensimmäisen kunnon ystäväni vielä joskus. Seurustelua en osaa vielä ajatella.

• joopajoo.

siinäpä se. yksinäinen ex juoppo.

• figge

-88/N/yli 30 000 asukkaan kaupungista, koskaan ole seurustellut ja yk-si-näi-nen.

• Havainnoitsija

Ikää 26v, Joensuu ja seurustelen, mutta ystäviä ei ole ainuttakaan ja sekös ahdistaa. Saa ottaa yhteyttä jos joku sattuu samoilta nurkilta olemaan =)

• Keskiyön cowboy

Mies jolla on partneri, kummallinen otus oot täällä päin. :D Onkos naises huumattuna ja sidottuna kellarissa? ;)

• Havainnoitsija
        Keskiyön cowboy kirjoitti:

Mies jolla on partneri, kummallinen otus oot täällä päin. :D Onkos naises huumattuna ja sidottuna kellarissa? ;)

päästänyt sitä vapaaksi? :O No ei kun eri kaupungeissa asutaan, niin ei kovin usein ehdi toista näkemään. Ja vaikka parisuhteessa olenkin, niin kyllä niitä ystäviä ja juttuseuraa silti kaipaa.

• miesvantaa

yli 20v mies vantaalta ja sinkku. Kavereita olisi mukava saada. En ole pelottava haha

• gh0sts

29 / m / etelä-suomi / sinkku

En valehtele, jos joku vapaa naisihminen haluaisi ottaa yhteyttä - en laita vastaan. Ulkonäöltäni en ole mikään viimeiseen asti tällätty adonis, mutta olen mukava, huumorintajuinen ja jees tyyppi silti. Baareissa käymistä tuli nuorempana tehtyä sen verran että se ei enää varsinaisesti innosta. Introvertti olen, toivottavasti sinäkin :)

• nowhere-forest

Persläpi 75km Oulusta etelään. 22 000 asukasta, joista suurin osa miettii muuttoa pois. Sinkku ja jos tänne jää sellaisena pysyykin. Ikää kohta 38v.

• tj90

nyt jo mun nimimerkkiä haukutaan, eikö se riitä että kaikki muu on päin persettä ja nyt nimimerkkikin on joutunut silmätikuksi!!!!!!!!!!!!!! en voi sille mitään että olen näin tyhmä etten keksi mitään upeita nimimerkkejä, ajattelin että siinä olisi ollut tarpeeksi yksinkertainen nimim jonka kuitenkin erottaisi, mutta jos ei tää nimi käy niin täytyy sit vaihtaa nimimerkki johonkin vi*un Catharina-Alexandra Lisbenderaan, PRRRRRRRKLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!! taas on ilta pilalla, kaikki on pilalla. INHOTTAVIA IHMISIÄ KAIKKIALLA!!!!!!

• tj90 kirjoitti:

nyt jo mun nimimerkkiä haukutaan, eikö se riitä että kaikki muu on päin persettä ja nyt nimimerkkikin on joutunut silmätikuksi!!!!!!!!!!!!!! en voi sille mitään että olen näin tyhmä etten keksi mitään upeita nimimerkkejä, ajattelin että siinä olisi ollut tarpeeksi yksinkertainen nimim jonka kuitenkin erottaisi, mutta jos ei tää nimi käy niin täytyy sit vaihtaa nimimerkki johonkin vi*un Catharina-Alexandra Lisbenderaan, PRRRRRRRKLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!! taas on ilta pilalla, kaikki on pilalla. INHOTTAVIA IHMISIÄ KAIKKIALLA!!!!!!

19 vuotias, nainen, Helsinki, sinkku.

Aika kuluu töissä/tietokoneella ollessa, yhtä kaveria harvakseltaan tavaten.

• oig

24v mies hyvinkäältä ja sinkku.

• unelmien hukkaaja

-88 nainen Helsinki. Kavereita kyllä on muttei riittävästi. Tulee vietettyä monia päiviä ja iltoja yksin silloin kun haluaisi olla jossain ulkona muiden kanssa. Muutenkin tunnen itseni enemmän vain osaksi porukkaa kuin että olisin kenenkään henk. koht. kaveri opiskelun ja satunnaisten bileiden ulkopuolella. Eli en ole täysin yksinäinen mutta koen usein yksinäisyyttä. Siksi täällä.

• okåpinutvrf

21-vuotias työtön ja vieläpä kouluttautumaton nainen Jyväskylästä ja sinkku, jolla kaikki muutkin ihmissuhteet epäonnistuvat aina.

• hbsfghfhnsfasfasf

Minäkin Jyväskylästä 21v nainen. Vasta muuttaneena ei paljoa ole kavereita.

• Samoilla linjoilla.

Paitsi että olen Salosta, olen 20 ja olen mies. Myös sanottu että vaikutan paljon ikäistäni vanhemmalta.

• 20/M/Espoo/sinkku

• miu_

21v, keski-uusimaa, sinkku

• Oki

vm. 1984 Mies pk. seutu sinkku jo toista vuotta

• mari..

22/nainen/Espoo/sinkku

• dannie_9

18/nainen/keskipohjamaa/sinkku

• Jaak

18v/mies/08 alue, isoin kaupunki tuolla sektorilla/sinkku

• Insanity

Täällä 25-vuotias naisihminen Jyväskylästä. Sinkku olen.

• jose_26

26, mies, Jyväskylä ja sinkku.
      Insanity, olis mukava vaihtaa ajatuksia :)

• Insanity

jose_26, olisi kyl mukava vaihtaa ajatuksia. :) Olisko sulla antaa yhteystietoja? Itsellä on tällä hetkellä vain yksi sähköposti- ja meseosoite, jota en viitsisi tähän julkisesti laittaa.

Näköjään täällä on muitakin Jyväskylästä, joten jos joku haluaa jutella sähköpostitse tai messengerissä niin laittakaahan yhteystietoja. :)

• jose_26
        Insanity kirjoitti:

jose_26, olisi kyl mukava vaihtaa ajatuksia. :) Olisko sulla antaa yhteystietoja? Itsellä on tällä hetkellä vain yksi sähköposti- ja meseosoite, jota en viitsisi tähän julkisesti laittaa.

Näköjään täällä on muitakin Jyväskylästä, joten jos joku haluaa jutella sähköpostitse tai messengerissä niin laittakaahan yhteystietoja. :)

Ei sitä viivan korvaamista olis tarvinnu pahoitella :)
        wade83@luukku.com, sinne saa kirjoittaa, myös Lissukka_83 ja muut Jyväskylästä olevat.

• Insanity
        jose_26 kirjoitti:

Ei sitä viivan korvaamista olis tarvinnu pahoitella :)
        wade83@luukku.com, sinne saa kirjoittaa, myös Lissukka_83 ja muut Jyväskylästä olevat.

Kiitos paljon osoitteesta! Laitan sulle sähköpostia tulemaan tässä paremmalla ajalla :) Nyt on kello jo nimittäin sen verran, että nukkumassa olis pitänyt olla aikoja sitten.

• Lissukka_83

26-vee sinkku nainen.

• Insanity

Lissukka-83, sulle haluan sanoa samaa kuin jose-26:lle, että laitahan yhteystietoja tänne jos haluat jutella sähköpostitse tai msn. Olisi mukava jutustella muiden, samalla paikkakunnalla asuvien yksinäisten kanssa. :)

• Insanity
        Insanity kirjoitti:

Lissukka-83, sulle haluan sanoa samaa kuin jose-26:lle, että laitahan yhteystietoja tänne jos haluat jutella sähköpostitse tai msn. Olisi mukava jutustella muiden, samalla paikkakunnalla asuvien yksinäisten kanssa. :)

Niin joo ja perfektionistina haluan pahoitella kun epähuomiossa korvasin nimimerkeissänne esiintyvät alaviivat normaaliviivoilla tai mitä lie tavuviivoja sitten ovatkaan. :D No, tämä oli ehkä hieman epäolennainen huomautus, mutta kuitenkin :D

• Ujo kundi
        Insanity kirjoitti:

Niin joo ja perfektionistina haluan pahoitella kun epähuomiossa korvasin nimimerkeissänne esiintyvät alaviivat normaaliviivoilla tai mitä lie tavuviivoja sitten ovatkaan. :D No, tämä oli ehkä hieman epäolennainen huomautus, mutta kuitenkin :D

n.23v sinkku mies Helsingistä. Hyvin ujo ja kovin yksinäinen. En ole niinkään lihava ja harrastan kaikennäköistä.

• lissukka_83
        Insanity kirjoitti:

lissukka_83@suomi24.fi
        Laittakaa meiliä tulemaan, olis tosi kiva vaihtaa aatoksia. =)
        Saa kaikki muutkin jykyläiset kirjoitella =)

Lissukka

• helsinki city girl
        lissukka_83 kirjoitti:

lissukka_83@suomi24.fi

Lissukka

joo, ei tosiystäviä enää ole.kaikki naimisissa tai kuollu viinaan.itse en käytä.lähinnä kavereita etsin.kun en tonne kaupungille viitsi yksin lähteä.olen päässyt jo mummoksikin,mutta kyllä vielä olisi kiva jos samanhenkinen ystävätär löytyisdi, jonka kanssa tavata ja jopa matkustella.olen iloinen luonne ja rehellinen,huumorissa piisaa.

• Insanity
        lissukka_83 kirjoitti:

lissukka_83@suomi24.fi

Lissukka

Heips! Ihana, että säkin laitoit sähköpostis tänne. Laitan sähköpostia tulemaan :)

• Insanity
        Insanity kirjoitti:

Heips! Ihana, että säkin laitoit sähköpostis tänne. Laitan sähköpostia tulemaan :)

Edellinen viesti oli siis tarkoitettu lissukka_83:lle.

• jokutämmänen
        Insanity kirjoitti:

Edellinen viesti oli siis tarkoitettu lissukka_83:lle.

Mie oon 17v naisenalku Pohjois-Savosta. Lukiossa kuljeskelen itekseni päivät ja illat vietän yksin yksiössäni yleensä tietokoneen ääressä. Kavereita, joiden kanssa viettäis aikaa ei löydy ja yhtään seurustelu suhdetta en ole kokenut. Olen tuntenu itteni jo kolmisen vuotta syrjäytyneeksi ja pähkäilen jahka mun tuleivaisuus on olla höperö vanhapiika, joka karttaa ihmisiä. Ainoa ihminen jonka kanssa oon päivittäin yhteydessä on mun isä. Ainoa ystävä asuu 200km päässä, eikä me pidetä nykyään enää paljoakaan yhteyttä, sillä hänellä on paljon kavereita ja ELÄMÄ. Että tämmöstä täällä.

• Uskossa87
        jokutämmänen kirjoitti:

Mie oon 17v naisenalku Pohjois-Savosta. Lukiossa kuljeskelen itekseni päivät ja illat vietän yksin yksiössäni yleensä tietokoneen ääressä. Kavereita, joiden kanssa viettäis aikaa ei löydy ja yhtään seurustelu suhdetta en ole kokenut. Olen tuntenu itteni jo kolmisen vuotta syrjäytyneeksi ja pähkäilen jahka mun tuleivaisuus on olla höperö vanhapiika, joka karttaa ihmisiä. Ainoa ihminen jonka kanssa oon päivittäin yhteydessä on mun isä. Ainoa ystävä asuu 200km päässä, eikä me pidetä nykyään enää paljoakaan yhteyttä, sillä hänellä on paljon kavereita ja ELÄMÄ. Että tämmöstä täällä.

Mä ihailen sua että jaksat käydä kaikesta huolimatta koulussa. Mä tiedän miltä susta tuntuu niin siksi sanoin että ihailen sua. Tsemppaa ittees että jaksat vielä lukion loppuun. :) :) :)

• Coldwhirlpools

Nainen 21v. Lahdessa

Vetäydyn toisinaan omiin oloihini. En saisi pidettyä kaikkia ystävyyssuhteita vaikka haluaisin. Vain tärkeimmät. Niin jos haluat täältä päin kokeilla kohdata jonkin ihmisen niin minä täällä olen.

• divorced man

Avioliiton, kolmen lapsen ja 26 yhteisen vuoden jälkeen tuli ero ja muutto nykyiselle paikkakunnalle. Täällä on yksi tuttava ja lapsuudesta asti ollut ystävä asuu yli 300 kilometrin päässä. Usein olo on yksinäinen, koska en käy baareissa enkä tanssi. Liikunta, mökkeily, lukeminen ja netissä luuhailu täyttävät päiväni. Vastaavan tyyppisen aikuisen naisen seura alkaisi jo kelvata.

• rac81

29v nainen pk-seutu, yksinäinen ollu aina vaikka ns. sosiaalinen niin eipä ketään juuri kuulumiset kiinnosta. Aina se olen minä sitten joka ottaa yhteyttä tai edes yrittää. Miehiä en kaipaa liikaa ongelmia, ehkä se on sitten yksi syy tähän kun moiset sitten vie ne kaveritkin :)

• Aikuinen Nainen

Yksin on ikävää..

• divorced man

on ikävää. Onkohan olemassa joku eronneiden kerho tai vastaava, missä voisi tavata vastaavassa tilanteessa eläviä ja saada vertaistukea ja seuraa vaikkapa pyörä-, mökki-, autoilu- ja tapahtumaretkille? Itse en juuri koskaan ole baareissa viihtynyt enkä niistä ala seuraa etsimäänkään.

• jhgfdsa

...mutta kaverit puuttuu...Kurjuus.

• pk seudulta

Kokematon ja yksinäinen mies Helsingistä. Ihan ok näkönen ja kuntoinen.

• ohhhhhhhhhhhh

20- vuotias, nainen, helsinki, sinkku

• E.V.

41 v - nainen - TRE-seutu - single

Miehen seuraneidin hommasta potkut saanut koska mies löysi toisen naisen.

Sosiaalista kanssakäymistä pelkääväisenä olin jättänyt sosiaalistelun ajat sitten ja tyytynyt pelkästään parisuhteeseen. Sen mentyä meni sitten sosiaalinen kanssakäyminenkin. Ainakin toistaiseksi.

(Olen se Elämään väsynyt tai Väsynyt elämään mikä ruikuttaa omassa ketjussaan.)

• typytyy

Sinkku ja kavereitakaan ei oikein ole.... :(

• 123345

parikymppinen mies, turku, sinkku

• Turun seutu. Ei kyllä ainakaan vielä tunnu yhtään yhdistyneemmältä.

• tarah

25v/N/Jyväskylä/single

• weltschmerz

m, 25, hki, s

• AnnieLouise

25/N/HKI/SINK!

• diibadaapa

22 / M / HKI / S

• hörhö.

18-vuotias nainen, pohjanmaa ja sinkku..

• -Silent-

17-vuotias tyttö Pohjois-pohjanmaalta. Sinkku.

• kddkfkkfkkkdkk

27v sinkku ja porista..

• mä vaan

olen 45 vuotias sinkkumies jyväskylästä ja lenkkiseuraa haen naisista.

• tbvc

Ujo mies 21v tampereelta. Sinkku. Suhteellisen komee ilmestys :)

• silmät.....

olen 20 vuotias nainen Helsingistä.
      olen niin yksinäinen ett mun sydän voisi räjähtää. olen aina ollut tälläinen, lapsena ujo, kiltti ja syrjäänvetäytynyt. kun menin Somaliaan kolme vuotta sitten sain ystäviä sieltä ja paljon. kyllä oli hauska tutustua heihin ja he kyselivat kaikenlaista Suomesta. kun tulin takaisin en pitänyt yhteittä heihin ja ystävyys katosi noin vain.

nyt lukiossa ja kirjoitukset syksyllä ja toivon ett pääsen ylioppilaaksi. mulla on semmoinen ongelma ett pelkään ett satutan ihmistä tai loukkaan sitä pelkkä sanoilla. mä pelkään kun puhun ja valitsen sanani huolelliseti harkiten. pelkään myös katsoa ihmistä silmiin koska se ahistaa mua ihan kuin tukehtuisin. päivä kuluu kirjojen kanss ja tietokoneen ääressä selailen sivuja mutt en keskustele siellä.
      olen tyytyväinen elämääni mutt lähinnä tarvitsen jotakuta kun on vaikeita hetkiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6635
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      668
      2842
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1220
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1215
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      232