Tutustuin kivaan naiseen joku aika sitten, vielä eilen hän halusi viettää mukavan päivän kanssani, olla vaan. Tänään kuitenkin siiris tapaamistamme kokoajan myöhemmäksi kunnes sain kuulla että hän lähteekin vielä viettämään iltaa eikä hlauakkaan tavata. Teki siis oharit, tämän ilmoitettuaan ei enää vastannut puhelimeen.
Eikä siinä mitään, saahan sitä aikaa viettää kavereiden kanssa. Mutta olen vain liian usein nyt kokenut sen jättämisen tunteen, kun kylmästi siirretään sivuun tai vaihdetaan toiseen. Ja se tuntuu niin helvetin pahalta että uskon etten enää jaksa tutustua ja yrittää löytää parisuhdetta. Koska olen tähän tilanteeseen yksinkertaisesti paskana ja loppu. Kun tulin himaan katsoin itseäni varmaan 10 min peilistä ja toistin kysymystä, mikä helvetti mussa on vikana. Saan usein kuulla että olen hyvän näköinen, olen todell amukava ym ja ihmetellään kuinka voin olla vapaa, että juoksenko naisia karkuun. Just, eipä siltä tunnu!
Lopulta en kaipaa mitään muuta kuin sitä yhtä ihmistä jota rakastaa, haluaisin perheen ja olla onnellinen. Nyt tuntuu ettei tässä koko touhussa ole mitään järkeä, en pysty enää tutustumaan saati harrastamaan seksiä tai mitään kun ahdistaa että en kelpaa kuitenkaan.
Ehkä toiset on vaan tuomittu olemaan aina yksin...
Nyt tuli raja vastaan
6
898
Vastaukset
- Julma totuus.
Ensinnäkään vapputreffejä ei kannata kovin tosissaan ottaa. Ne ovat monesti sellaista mukavaa yhdessäoloa eikä sen kummempaa. Sitten on tietysti näitä, jotka jo odottavat että raketit räiskyy vappuaattona tai vappupäivänä toisen välillä, jos ei räisky niin oli vain "mukavaa" mikä nyt ei riitä monelle.
Sanon tämän mieheltä miehelle että otat nämä jutut aivan liian vakavasti. On hyvä jos etsit parisuhdetta vakavalta pohjalta, mutta miehenä laitat liikaa tunteita peliin naisten kanssa jotka nyt vain ovat aika monet nykyään tällaisia hepsankeikkoja.
Olen useamman kerran meinannut pudota tuoliltani kun olen kuullut monenko kanssa joku nainen on ollut mukavilla treffeillä ja vietetty aikaa yhdessä. Se on sitä nykypäivää. Katellaan, moikkaillaan jne. eikä se sen vakavammaksi muutu ellei naiselta mene jalat alta.
Monilla naisilla on sama ongelma, mutta he törmäävät usein siihen kun mies on ollut sängyssä heidän kanssaan. Sitten nainen miettii että miksi tässä taas kävi näin kun mies oli seksuaalisestikin kiinnostunut muttei tullut mitään -no, ohoh, oiskohan mies halunnut vain pitää hauskaa.
Aivan samoin sinun kohdallasi sillä erotuksella että usein nainen on valikoivampi kenen kanssa harrastaa seksiä. Olet mukava tuttavuus siinä kaikki.
Ja jos jotakin olen oppinut niin nuoret naiset ovat uskomattoman välinpitämättömiä, kylmiä, itsekeskeisiä, narsistia ja suorastaan julmia jos he eivät halua olla jonkun kanssa tai kokevat ettei tästä ole "hyötyä" heille. ja on parempi vain katkaista yhteys.
Itse en tuossa tapauksessa koskaan pitäisi yhteyttä enää tuohon naiseen, mitä nyt laittaisin jonkun vittumaisen tekstarin hänelle jossa kertoisin miten vammainen pikkuprinsessa hän onkaan. Varmaan esittää ms. viatonta sulle ja laittaa takaisin jotain paskan selitystä tai sitten hyökkää sun kimppuun.
Valitse seurasi tarkemmin jatkossa ja mitä tahansa valitset niin älä laita tunteita peliin naisten kanssa ennen kuin seurustelette. Ennen sitä naisia on vain parempi hyväksikäyttää kuin räsynukkeja koska jos sinä et sitä tee, he tekevät sen sinulle.- Julma totuus.
Niin, eli vika ei ole sinussa todennäköisesti, vaan tässä nykyisessä pintaliito prinsessa kultissa.
Kaikkein todennäköisimmin olet "liian mukava". Et tarpeeksi hanakka ja jännittävä nuorelle naisille etkä pyrkimään sinne pöksyihin.
Turhaan tunnet paskaa oloa, tuota sitä mieluummin naisille, se on pelin henki. - onko ihan ok?
voisi vetää että hyökkää ennenkuin toinen ehtii..ensin.
Moi! Tuo on tuttu tunne minunkin nuoruudessani,varsinkin sillon,kun olin 18-23v,monet ikäiseni naiset vain käyttivät hyväkseen tällaista komeaa,fiksua,mukavaa miestä ja leikkivät tunteilla. Tuntuu, että kunnon hyvä mies ei kelpaa enää, vaikka olis kuinka hyvännäköinen..ja sen olen huomannut,että baareista on turha löytää kunnon naista tai ainakin se on pirun vaikeaa. Kehottaisin sua kuitenkin pitämään silmät auki ja olla positiivisella mielellä ja hymyilet, olet sosiaalinen,ystävällinen ja mukava ihmisille, niin kyllä se vielä palkitaan. Näin uskon. Sinulla on vielä toivoa, et tule jäämään yksin,usko mua!! =)
- jasyvältä ottaa
Siltä tosiaan tässä tilanteessa tuntuu, että yksinäisyys on tuomioni minunkin :(
Annoin käyttää itseäni melko julmasti välikappaleena vanhan suhteen lämmittelyssä..
Alkoi katseiden vaihdosta, pidemmistä ja seitsemän kuukautta kerättyäni rohkeuttani lähestyin kirjeellä, johon sain pikkuhiljaa lämpeneviä vastauksia ja mielestäni juttu eteni rauhallisesti ja hienosti. Olin oikeastaan jo onnellinen.
Toissapäivänä pudotettiin pommi syliin suoraansanoen puun takaa: Minua kosittiin, vastasin myöntävästi. Anteeksi kaikesta.
Siitä kun ottaa hyväksikäytön pois, ei jää kuin suu auki, kuten itselle kävi.- että tosiaan
kylmästi pudotetaan pommi niskaan. Koskaan ei tiedä ihmisten motiiveista, että onko se niin rehellistä touhua. Rehellisyyden nimissä pitäisi kertoa toiselle, että on epävarma ja ei tiedä, mitä tässä elämässä tapahtuu. Sekin on parempi tapa kuin antaa ymmärtää, että jatkoa on tiedossa ja sitten pitää kuitenkin toista varalla.
Yhdelle kaverille tässä ketjussa haluaisin sanoa; Sain treffikutsun, mutta kieltäydyin. Hän jätti kertomatta yhden oleellisen asian. Minustakin on tullut kaukaa viisas ja osaan etsiä ihmisistä tietoa, jos haluan. En halua, että minua petetään. Otan pikkusen selvää ja jos toinen on esim. valehdellut jo heti alkuun, niin se on peli pelattu. Jos mies jollain tapaa kuuluu kaveripiiriin, treffeille meno on luontevampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164