Eli mistä voisin tilata Naruto mangaa suomeksi?
Etsiskelin jo tuolta googlesta, mutta se ei oikein tuottanut tulosta...
Eli olisiko joitakin sivuja mistä voisin tilata?
Älkääkä pliis tulko tänne morkkaamaan sitä mangaa. Tiedän että esim. jutsuja ei todellakaan olisi kannattanut suomentaa... Ja ne on muutenkin suomennettu aika kehnosti.
Kiitoksia kaikille jotka auttavat! :3
Mistä NarutoMangaa
2
373
Vastaukset
- cakejee
Naruto manga löytyy kyllä ihan kaupoista, aika kauan on jo löytynyt.
Jos olet vasta aloittanut lukemisen ja haluat ne ensimmäiset suomennetut kirjat nii kannattaa mennä etsimään kirjakaupoista ja antikvarioista.
Kirjastosta löytyy varmaan myös :) No,tässä olisi pari nettikauppaa,joista kannattaa tilata.Pistän mukaan jotain selityksii.
Huuto.net (http://www.huuto.net/fi): On oikeastaan nettihuutokauppa,mutta löytynee silti Narutoa mangana ja vieläpä suomeksi,hinnat (ja postituskulut) vaihtelevat myyjittäin,joten kannattaa vertailla vähän,maksaako sama numero jollain toisella myyjällä enemmän vai vähemmän.Mutta jos olet alle 18-vuotias,niin suosittelisin pyytämään lupa vanhemmilta,että voit luoda tunnuksen tuonne,koska suurin osa myyjistä haluaa maksettavan kohteen nettipankin kautta.
Miten löytyy?: Joko käyttämällä Huuto.netin hakua ja käyttämällä hakusanaa "Naruto" ilman noita merkkejä tai menee suoraan seuraavasti: Kirjat ja lehdet --> "Sarjakuvat"-kategoriasta "Manga".
Suomalainen Kirjakauppa (http://www.suomalainen.com/sk/): Suomalaisen nettikaupasta löytyy myös Naruto-mangaa suomeksi ja vähän halvemmalla kuin kaupasta ostettuna (kaupassa maksaa 5,90 €) plus postituskulut.Joudut varmaan joko vanhempien luvalla kirjautua tänne tai jompikumpi vanhemmistasi luo tunnuksen tänne,koska manga(t) joutuu joka tapauksessa maksamaan lasku.Haulla löytyy myös Narutoa englanniksi.
Miten löytyy?: Haulla hakusanalla "Naruto" ilman lainausmerkkejä tai seuraavasti listasta: Nuortenkirjat ---> Manga nuorille ---> valitset kyseisen osaston yläpuolelta olevasta listasta Naruton.
Ja nyt Narutoa ilmestyy myös alkupään osat,joita voi ostaa kaksi samalla kertaa.Nyt tätä kirjoittaessani on käsittääkseni ilmestynyt Naruto-sarjan numerot 5 "Osallistujat" ja 6 "Sakuran päätös"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706