Pressiklubi: KIRKOT, PEDOFIILIT JA HOMOT

Tollotusvinkki illaksi:

"Pressiklubi
TV2 pe 7.5. 2010 klo 19.20

KIRKOT, PEDOFIILIT JA HOMOT

Vihaako media uskontoja? Vai suojelevatko kirkot pedofiilejä? Viime aikojen kohuja pohtii Ruben Stillerin kanssa tuleva arkkipiispa Kari Mäkinen. Kommentaattoreina HS:n Saska Saarikoski ja Voima-lehden Susanna Kuparinen. Tervetuloa Pressiklubille! "

12

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orkoliini

Taidanpa katsoa. Haluan todella kuulla, pyrkiikö Mäkinen vähättelemään (edes rivien välistä) eilispäiväisten moraalikäsitysten ja uskonnollisissa yhteisöissä nyt vallitsevien arvojen välistä yhteyttä. Todennäköisesti, ellei hän ole sitten valmis kritisoimaan itseään, ts. tulkitsemaan erehtymättömän jumalansa yksiselitteisesti moraalittomia sääntöjä jälleen kerran uudelleen.

Voin vain kuvitella, miten joku selittää tämän itselleen ajatellen, että "me ihmiset olemme yksinkertaisesti liian tyhmiä ymmärtääksemme jumalan viisautta". Olen sitä mieltä, että meitä kannustetaan yksinkertaisesti olemaan liian tyhmiä ajatellaksemme omilla aivoillamme.

• kun sanon

että toimittaja stiller kiinnittää huomionsa 'uusateismiin', samoin tuleva arkkipiispa mäkinen mutta osaa puolivillaisesti voivotella kuinka tämä on ikävää kirkon kannalta, saarikoski puolustaa hs:n uutista mutta kiinnittää huomionsa muiden lehtien haaskalle hyökkäystä, kuparinen .. no en tiedä mihin kuparisen huomio kiinnittyy, mutta kukaan ei huomaa uskontojen osuutta asiassa. saati sitten uhreja.

• Kössönöm

puolen tunnin kuluttua.

Odotan todella mielenkiinnolla mitä kommentoitavaa näiltä tyypeiltä löytyy.

• beenthere

Tuo on pakko nähdä.

• piispan suulla

jos pappi saa kuulla ripittäytymisessä vakavan rikoksen, niin hänen pitää ihan tosi, oikeesti, siis hei inttämällä inttää, ja vaikka uhata mörököllillä, että tekijä menis joutuin tunnustamaan. hohhoh.

muissa asioissa mäkinen puhui paljon, sanoi liian vähän. kuten firmojen pomot yleensä.

• Kössönöm

Ihan silkkaa huitulaa.

• metsään.

Ei paaviakaan syytetä pedofiiliasta, että olisi itse hyväksikäyttänyt lapsia. Vaan siitä, että kirkko suojelee pedofiilejä ja on huolissaan vaan maineestaan.

Aika pliisu on uusi arkkipiispa.

• Kössönöm

"Aika pliisu on uusi arkkipiispa."

Todella. Puhui paljon, mutta ei sanonut mitään. Liirumlaarumia, ei sen kummempaa.

• Pressiklubia vois kattoo jos vakiovieraat ei olis naurettavia pellejä ja juontaja joku muu kuin Suomen oma pikku kotijuutalainen Ruben Stiller.

Ei vaan pysty.

• Kössönöm

oli paljon parempi. Stiller on älytön huutaja.

• Kössönöm kirjoitti:

oli paljon parempi. Stiller on älytön huutaja.

Juu niin oli...

Tää nykymallin pressiklubi on niin älytöntä kohkaamista ja täynnä "vääriä mielipiteitä" että en mää jaksa kattoo enään vaikka olis mielenkiintonenkin aihe.

• ei pahempaa

jumaliin uskomaton heppu, ja kun ottaa puolittain huumorilla, puolittain asiapitoisesti, stiller on ihan hyvä ajankohtaisohjelman isäntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe