Minkälainen narikka lie kyseessä ?
Waski Weld
10
2141
Vastaukset
- kta24e
tyovoiman saatavuus testi firmoja, katsotaan jos sais jonkun homman vaikka nasalta ni oisko lähtijöitä n.8e/h.
- gtfytfytf
15 eetua
- matkatöissä
Useasti toistuu samat työpaikkahakemukset ?
Eivätkö saa väkeä töihin vai eikö porukka pysy firmassa ? Hieman epäilyttää.- AMMATTIYLPEYS???????
Puute äjjää tulee katsella sitä touhhuumista ei viitsi, eikun kenkää... Suomesta on loppunut ammattiosaajat.. Virolaisille joutuu maksamaan aivan saman jopa paremman palkan kuin veltoille SUOMALAISILLE
- Supertax
Minulle tuli verottajalta mukava yllätys. Onko muille komennusmiehille jotka on ollut ko. virmassa tullu postia verottajalta?
- syytä itseäsi
Kannattaisko opetella täyttämään se veroilmoitus?
- Huokonen
Waski weldin nettisivuilla on referenssit listalla vain kaksi työmaata. Yksi kiinassa ja yksi turkissa. Työpaikkka ilmoituksia on ollut huomattavasti enemmän kuin tehtyjä töitä. Mihinköhän hommaan sitä porukkaa on haettu ?
- S-visor
Joo täällä kans tuli joulupostia verottajalta. Onko muilla kokemuksia?
- tii4
Wakiweld hakee jälleen työntekijöitä. Onko kokemuksia firmasta?
- Kalapuikkohitsari
Työmaa feferensseja ympäri mailman! Liikevaiho muutama satatuhatta!
Tappiollista toimintaa! Tuoltahan näkee fakthttp://www.finder.fi/Alihankintateollisuutta: metalli/Waski Weld Oy/VAASA/taloustiedot/320404at:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625