hei olen 17 vuotias poika ja etsin jutteluseuraa mieluuten homoseksuualista juttuseuraa tai totta kai myös bi-seksuaalitkin voi kirjoitella :) itse olen bi-seksuaali mutta ehkä enemmän kiinnostunut pojista ;)
olen iloinen ja mukava ihminen kaikinpuolin ja tahtoisin ehkä jopa tavata sut ;) itse painan noin 80 kg ja olen 175 cm pitkä poitsu...Jos kiinnostuit voin antaa lisätietoa :) en pelkästään ole seksin perässä mutta kyllä sekin kuuluu elämään ;)
homo/bi juttua
biboyih17v
7
706
Vastaukset
- ehkä kiinostunut
missä läänissä/paikkakunnalla asut?
- lapland boy
ehkä vois kiinostaakki jos näkis jostain sun kuvia ja asusit vieläpä lapissa
- biboyih17v
itäsuomessa kuvia saa kuvaa vastaan ja pitäisi kertoa hieman itsestään.
- 15vkiinostunut
Kerron mielelläni enemmän, mutten tässä kaikkien nähden. Voitko antaa vaikka jonkin s-postiosotteen tmv, johon voi kirjottaa enemmän tai antaa ihan oman osotteen?
- 15
bodek44@hotmail.com
- S
jos seura vielä kiinnostaa.. =) sakkeus_makkara@hotmail.com
- halukas94
haluisin runkkailla meses ja niin jutellakii eli täs repe94@hotmail.fi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667