Huhtikuun puolessa välissä tuli flunssa, ja ihan kauhea yskä ja kipu keuhkoon. Ajattelin sen olevan keuhkoputkentulehdus, mulla kun on niitä usein ja oireet sopivat, lääkäriin en viitsinyt edes mennä kun ei sieltä lääkkeitä anneta.
No flunssa on vähitellen mennyt ohi ja kipu keuhkoissa loppui n. viikko sitten, mutta on taas alkanut. Yskittää ja tulee ysköksiä. Kipu tulee ihan levossakin, vasemmalle puolelle ja se on ihan kauheaa. Hengitys muuttuu pinnalliseksi koska uloshengitys on niin kivuliasta. Kipu säteilee käteen, selkään, kaulaan, leukaperiin ja hampaisiin. Grammaisen Panadolin avulla kipu vähän hellittää.
Olisikohan jo syytä hakeutua lääkäriin!? Niin ja tosiaan, olen 23v nainen, tupakoin vielä ainakin toistaiseksi.
Kauhea kipu keuhkossa
4
2179
Vastaukset
- 9o
tupakka pois heti ja kokeile kipuihisi asperiinia
- ajattele sensuuri ?
tietenkin hyväksyttynä nautintoaineena pois,koska se on yleisesti hyväksytty parjaamiseen moneksi taudin aiheuttajaksi.Entä autojen pakokaasu ja niiden jäljiltä keväisin ilmassa leijuva saastainen hiekka,jonka ihmiset ovat jätöksillään voimistanneet? pitäkö asia pitää piilossa yleisissä tiedoitusvälineissä jotta joillakin olisi samalla hyvä olla?
- risa781
ajattele sensuuri ? kirjoitti:
tietenkin hyväksyttynä nautintoaineena pois,koska se on yleisesti hyväksytty parjaamiseen moneksi taudin aiheuttajaksi.Entä autojen pakokaasu ja niiden jäljiltä keväisin ilmassa leijuva saastainen hiekka,jonka ihmiset ovat jätöksillään voimistanneet? pitäkö asia pitää piilossa yleisissä tiedoitusvälineissä jotta joillakin olisi samalla hyvä olla?
Oletkos lääkekuuria ajtellut tuohon uusiutumiseen.Oletkin varmaan kyljen alueen vammat ajatellut ja muut nirhaumat..Ruokavaliot auttaa kanssa terveellisinä tulehdusten hoidossa ja ennaltaehkäisyssä.tupakki on shittii ja sillai..kivaa vuotta 2011.
- SH
Vaikka kysymyksesi lähettämisestä on jo miltei vuosi, niin vastaan silti ( jos vaikka joku toinen samanlaisten oireiden kanssa pohdiskelee). Itse keuhko ei tunne kipua ellei ole kyseessä ilmarinta tai keuhkossa nestettä. Eli jos on ollut kova yskä ja sen seurauksena "keuhkoon" sattuu, niin tosiasiassa silloin sattuu ympäröiviin lihaksiin - eli ei syytä paniikkiin :)
Sinun kuvailemasi oireet tosin viittaavat ennemminkin sydänvikaan kuin keuhko-ongelmaan. Tuo kivun säteily käteen ja leukaperiin asti vaikuttaisivat hieman sydänkohtausta enteilevältä kivulta, joten toivottavasti hakeuduit lääkäriin kivustasi! Ei sinne lääkäriin menoa kannata vierastaa tai lykätä, sitä varten ne siellä on että selvittävät jos jotain vikaa on! Ja jos on ääliölääkäri, niin kannattaa jättää palautetta ja hankkiutua eri lääkärin konsultaatioon. Ettei sitten jälkeenpäin joudu harmittelemaan, että jos olisinkin mennyt lääkäriin ajoissa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850