Voisiko joku kertoa mitä tämä superfood tarkoittaa.
Voishan sitä tietysti googlettaakin, mutta jos joku osaisi kertoa asiasta lyhyesti, että pääsisi jyvälle.
Varmaankin jotain terveyteen liittyvää kun se kerran on tälle palstalle lisätty.
Superfood ?
6
1315
Vastaukset
- Superfoodisti
Pelkkä nimi ei tee (ainakaan minun silmissäni) ruuasta superia. Esim joku tehoviljelty ja myrkyillä saastutettu goji ei minulle ole superruokaa. Luomu tai mielellään villinä kasvanut, tuore, laadukas ruoka voi olla superruokaa. Valitettavan usein huonolaatuista tavaraa markkinoidaan superruokana.
iherb.com :sta saa tilattua halvalla 4$ postikuluilla suoraan kotiovelle esim. juuri noita goji-marjoja.
Koodilla PEL222 saa uutena tilaajana 5$ alennuksen! - herätys
Superfoodisti kirjoitti:
Pelkkä nimi ei tee (ainakaan minun silmissäni) ruuasta superia. Esim joku tehoviljelty ja myrkyillä saastutettu goji ei minulle ole superruokaa. Luomu tai mielellään villinä kasvanut, tuore, laadukas ruoka voi olla superruokaa. Valitettavan usein huonolaatuista tavaraa markkinoidaan superruokana.
iherb.com :sta saa tilattua halvalla 4$ postikuluilla suoraan kotiovelle esim. juuri noita goji-marjoja.
Koodilla PEL222 saa uutena tilaajana 5$ alennuksen!se on fiksuinta, edullisinta, ekologisinta, laadukkainta, trendikkäintä.
Tuontikamalla on aina iso hiilijalanjälki,piste.
- Hair of the Dog
Valkokaali, kukkakaali, porkkana, parsakaali, sipuli, valkosipuli, lehmän maito, kerma, juusto,voi, liha, kala, kana, marjat Suomen metsistä. Siinä aika kattava lista "superfoodista". Näillä mennään, muuta ei tarvita!
- vitaminman
www.iherb.com
Löytyy kaikki lisäravinteet ja myös SUPERFOODIT!
Edullisesti ja pienillä postikuluilla 3.28e jos tilaat alle 1.3kg paketin.
HUOM! Jos tilauksen loppusumma ei ylitä 50e niin ei mene tullimaksuja.
Voi maksaa myös Visa Electronilla
Uudet tilaajat laittakaa kuponki koodi kohtaan PEK241 niin saa 5 Dollarin alennuksen loppusummasta.
Itse oon tilannu lukuisia kertoja ja hyvin on tullu perille, postilaatikkoon. - Ecojuso
Ite käytän vihermehua jonka päivittäinen hinta on euro ja sisältää puoli kiloa ituja, oraita, vihanneksia ja hedelmiä. Superkamaa! Oon käyttänyt yli 4 vuotta enkä aio lopettaa koskaan!!! pHion:n Super greens pulverina rules!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465437Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781135Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758