Olen vasta nousemassa sohvan pohjalta eli aloittelemassa urheilua tässä kesän kynnyksellä. Mukavimpia lajeja ovat (ainakin kuvittelen) lenkkeily, rullaluistelu ja pyöräily. Minua kiinnostaisi miten huono kunto minulla todellisuudessa on, kun en ole urheillut oikeastaan koskaan. Onko esim. Vierumäen urheiluopistolla tai vastaavassa paikassa tehtävät kuntotestaukset kannattava sijoitus motivoinnin, tilanteen kartoituksen ja seurannan kannalta. Sain myös lahjaksi liikuntakeskuksen lahjakortin, joten jotain tietoa sieltäkin saan, vaikka jumpista en välitä pätkääkään. Onko kukaan teistä osallistunut tuollaiseen kuntokartoitukseen ja pidittekö sitä hyödyllisenä?
Kuntotesti kunnottomalle
3
292
Vastaukset
- eiNiinTreenannut
Pienessä pöhnässä täydet pisteet. Kannattaa kokeilla.
- jåå...
Liikunta josta hengästyy, tuottaa ongelmia jos on rapakunto. Olen aikaisemmin ylläpitänyt kuntoa pyöräilyllä ja satunnaisella uinnilla. Pari vuotta meni täysin sängyn pohjalla ja autossa mutta sain lopetettua tupakoinnin. Liikkumattomuuden huomaa kunnossa. Lihoinkin n. 10kg.
Nyt aloitin uudelleen pyöräilyn ja uinnin. Mielestäni ne sopii hyvin sellaiselle, joka ei ole aktiivisesti liikkunut. Ja tietysti kävely mutta siinä ei taho syke nousta kunnolla. Hölkkä teki omat polvet kipeiksi. Näillä mennään. Toivottavasti paino alkaa putoomaan. Inhoan vyötärelle ilmestynyttä "uimarengasta."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657