Tuli vaan mieleen et voiskohan noita käytettyjä margariini purkkeja käyttää esim pakasterasioina?? Ois kätevän kokoisia siihenki hommaan?? En vaan tiiä soveltuuko pakastamiseen?? Tietäiskö joku, sais niistäki jotain muutaki hyötyä.
Ajatus tuli mieleen kun kaupasta saa niitä keltaisia margariini purkkeja joissa purkkeja voi käyttää jatkossakin. Mut kävisköhän näissä ihan tavallisissakin??
käytetyt margariini purkit
3
408
Vastaukset
- iiiii-tara
Sinun on helppo tuo testata.
Täytä ao. purkki jollain marjoihin verrattavalla kostealla ja pakasta se, lopputuloksen tiedä muutaman päivän kuluttua.
Turhan takia noita purkkeja ei kannata pestä ja varastoida.
Kerro meillekkin kuinka kävi. - 2+3
pakasterasioina ja eväsrasioina. Kestävät myös konepesun.
- targgamargga
Minä olen käyttänyt jo monta vuotta kaikkia kaupasta kantamiani purkkeja. Jos ja kun joskus sitten menevät huonoon kuntoon, niin voi surutta heittää roskiin. Sopivat hyvin pakastamiseen, mikrottamiseen, konepesunkin kestävät. Ja ovat mielestäni kestävämpiä kuin kaupasta ostettavat muovipurkit (ohutta muovia olevat pakastusrasiat).
Säästän myös muovipussit joita tulee leipäpusseina ja käytän työeväiden pakkaamiseen.
Kaupasta saatavat hedelmäpussit, jotka ovat biohajoavia, käytän kompostipusseina, eikä kalliita kompostipusseja tarvitse ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499