Jos Henttan lukee tata palstaa lomalla ollessaan niin olisin ollut innokas tapamaan jos vain aikaa liikenee.
Itse asun tassa ihan Trogirin lahettyvilla joten olisi ollut kiva tavata.
trogir77@yahoo.com
Henttan
1
484
Vastaukset
- Henttan
Hei,
Lueskelen palstaa vasta nyt kotona - ja olinkin Trogirissa vain yhden yön. Viikko vierähti nopeasti. Su-ma oli tosi viileää ja tuli ikävä Suomen helteitä. Sitten keli onneksi parani. Kävin ystäväni kanssa autoilemassa Bracin saarella, jonne menimme lautalla Makarskasta. Käväisimme Zlatni Rat -rannalla, Skripin kauniissa, vanhassa pikkukylässä ja reissun kohokohta oli Vidova Gora -vuorelta avautuvat mahtavat maisemat.
Violetti salvia kukki Bracilla valtavina puskina, keltainen brnistra-pensas niin ikään. Punaiset hiekkatulppaanit ja kymmenet muut kasvit tekivät maisemasta vehreän ja kauniin.
Jos kevät on kaunista aikaa Suomessa, on se sitä myös Kroatiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814