Esimerkki uskonnon vaaroista.

saynoforreligions

16

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois pois

Luonnonvalinta karsii typeryksiä joilla ei ole edellytyksiä elää ja
      itsehän tuo vielä osansa valitsi, vapaaehtoisesti. Typerys.

Suosittelen samaa kaikille uskoville. Koska rukoilu ja jeesus aina parantaa,
      niin kaikilta uskovilta pitäisikin evätä kaikki sairaanhoito ja kaikki lääkkeet.
      Mihin he niitä tarvitsevat, kun kerran jessen rukoilu parantaa aina kaiken?
      Jos taas ei paranna, niin sitten se oli jumalan tahto ja siihen on tyydyttävä!
      Heti pois sairaaloista ja leikkausjonoista kaikki uskovaiset !!!

• Melko varmasti kundi olisi pystytty pelastamaan veriplasmalla, jonka käyttö ainakin Suomen Jehovan todistajien mukaan on sallittu. Ihminen tulee toimeen uskomattoman pienellä veren punasolumäärällä mutta jos sydän pääsee haukkaamaan tyhjää, niin maalliset murheet loppuukin sitten siihen.

Mutta ihan sama. Kundihan on nyt odottelemassa ylöstempausta, joka tulee ihan heti kohta aivan varmasti.

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

• 15-vuotiaana pois heitetty elämä käsittämättömien, päähän indoktrinoitujen uskomusten takia tekee surulliseksi. Välillisestihän nuo indoktrinoijat aiheuttivat pojan kuoleman. Mutta ottavatko he siitä vastuuta? Eivät tietenkään, vaan lymyilevät olemattoman jumalansa selän takana.

• Gagarin

Mielestäni tässä ei ole kyse uskonnon vaarallisuudesta, vaan TYPERYYDEN vaarallisuudesta. Surullista ja turhauttavaa. Magnum 357 ei pelota minua läheskään niin paljoa, kuin typerys, joka päätyy sitä käyttämään. Jos kaikki 357 kiellettäisiin maailmasta, hän käyttäisi ilmeisesti Coltia.

Uskonto itsessään ei ole ongelma, mutta ihmisten typeryys ja tyhmyys on. Zeus vaipui mytologian romukoppaan todisteiden ja kannattajien puutteen vuoksi, ei kieltämisen.

Toisaalta, näin luonnonvalinta toimii; ei pääse tuokaan uskishölmö pukille ja lisääntymään.

• brainwasher!

Toisaalta ilman hölmöjen ihmisen keksimää hölmöä uskontoa ei tälläistäkään tapahtuisi. Aivopesu on raakaa touhua.

• Gagarin
        brainwasher! kirjoitti:

Toisaalta ilman hölmöjen ihmisen keksimää hölmöä uskontoa ei tälläistäkään tapahtuisi. Aivopesu on raakaa touhua.

Vaihtoehtoja on siis kolme:

1) Poistetaan typerät ihmiset

2) Poistetaan typerät uskonnot, tai

3) Poistetaan typeryys.

Itse pyrin ainakin yrittämään vaihtoehtoa 3.

• asiapuhetta!
        Gagarin kirjoitti:

Vaihtoehtoja on siis kolme:

1) Poistetaan typerät ihmiset

2) Poistetaan typerät uskonnot, tai

3) Poistetaan typeryys.

Itse pyrin ainakin yrittämään vaihtoehtoa 3.

Ideaalitilanne olisi poistaa kaikki kolme ja yhdellä kertaa. :D

• cs ssdvsdv
        asiapuhetta! kirjoitti:

Ideaalitilanne olisi poistaa kaikki kolme ja yhdellä kertaa. :D

älähän nyt,,,sinut poistettaisiin ensimmäisenä.................

• ehaehaeha

"Magnum 357 ei pelota minua läheskään niin paljoa, kuin typerys, joka päätyy sitä käyttämään. Jos kaikki 357 kiellettäisiin maailmasta, hän käyttäisi ilmeisesti Coltia."

Magnum .357 ei ole ase, vaan patruuna.

• Kössönöm

Kyllä varmaan niin, kun oli lapsesta asti aivopesty. Olihan hänelle opetettu, että jos verta annetaan, niin joutuu helvettiin!

• Jos hihuli olisi joskun vaivautunnut miettimään miksi raamatussa kielletään syömästä verta, niin hän olisi voinut selvitä, mutta ikävä kyllä miettiminen on vaikeaa ja sokea totteleminen helppoa.

• Pompitaan ilosta ?

Kyseessähän oli ilouutinen ? Ellen väärin ole ymmärtänyt, niin uskovaisten mukaan elämä alkaa vasta kuolemasta ? Hänhän osoitti olevansa tosiuskovainen kieltäytymällä syntisestä ( ? ) hoitomuodosta, ja nyt uskovat sukulaiset todennäköisesti juhlivat ja riemuitsevat sitä kun poika aloitti sen "oikean elämän" - oonko ymmärtäny uskisten elämänkatsomuksen oikein ?

• Pompitaan ilosta ? kirjoitti:

Kyseessähän oli ilouutinen ? Ellen väärin ole ymmärtänyt, niin uskovaisten mukaan elämä alkaa vasta kuolemasta ? Hänhän osoitti olevansa tosiuskovainen kieltäytymällä syntisestä ( ? ) hoitomuodosta, ja nyt uskovat sukulaiset todennäköisesti juhlivat ja riemuitsevat sitä kun poika aloitti sen "oikean elämän" - oonko ymmärtäny uskisten elämänkatsomuksen oikein ?

Onhan siinä konflikti, että kristityt haluavat hengata elämässä vaikka kuoltua olisi mukavampaa loppua odotella. Loppua, jossa kaikki palkitaan tai kirotaan kukin ansionsa mukaan.

Onkohan krisselillä tiettyä epävarmuutta tuossa asiassa? ; )

• Kössönöm
        Kollimaattori kirjoitti:

Onhan siinä konflikti, että kristityt haluavat hengata elämässä vaikka kuoltua olisi mukavampaa loppua odotella. Loppua, jossa kaikki palkitaan tai kirotaan kukin ansionsa mukaan.

Onkohan krisselillä tiettyä epävarmuutta tuossa asiassa? ; )

Miksi ne ei tapa itseään, niin pääsisivät sinne "ikuiseen autuuteen"?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe