Juhannus 2009 Ruka

2 lapsen mami

Oli täysi pettymys meidän perheelle ja sukulaisillemme, vaikka tiedossa oli että siellä tulee olemaan paljon örveltämis porukkaa enimmäkseen nuorisoa juopottelemassa ja baarit täynnä ääliöpäitä niin mentiin kyllä jo liian pitkälle monessakin mielessä, eikä niille voitu tehdä oikein mitään eikä poliisejakaan paljoa missään näkynyt, meidän lähistöltä yhdestä mökistä eräs eteläsuomalainen pariskunta ja 2 lasta joutui lähtemään evakkoon ja aina kohti kotimatkaa kun jotkut ääliöt olivat innostuneet lyömään driver mailoilla golf palloja kohti heidän ja muiden mökkejä heidän omalta mökin katoltaan ja ainakin yksi ikkuna hajosinkin siinä rytäkässä ja muutamana yönä kuului oikeita aseen laukauksia en tiedä mistä ne tuli mutta läheltä kuitenkin, ei ollut turvallinen olo nukkua ollenkaan, en saanut nukutuksi hyvin, reissu meni kaiken puolin mönkään, ravintoloihin oli turha yrittää meidän mahduttautua eikä oltais haluttukaan mennä ei ole lasten katseltavaa touhua, enkä itsekään tykkää syödä ja kuunnella kun ympärillä möykkää läjäpäittäin nuorisojengiä kiroilemassa sun muuta, no ostettiin kaupasta omat eväät ja kokattiin mökissä pastaa ja jauhelihaa onneksi mökin varustetaso oli sentään tasokasta että siellä pystyi itse tekemään ja ruokailuvälineitä oli tarpeeksi sopivasti 4 hengelle, mutta varoituksen sana vaan jokaiselle jotka suunnittelee reissuja ruka/kuusamoon päin niin älkää missään nimessä ainakaan juhannuksena menkö sinne varmaan pääsiäisenä on yhtä kauhea show mitä viime juhannus oli. tänänvuonna pysymme juhannuksena kotona ja mietitään mitä ensi juhannus tuo tullessaan, rukalle ei ole tulemista piste.

2

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 lapsen mami

tuosta golfpallo rytäkästä oli juttua paikallisuutisissa ja lehdessä oli ainakin maininta, sitten yksi iso ongelma oli miksi kukaan meistä ei oikein saanut nukuttua hyvin tai edes ollenkaan oli kauhea musiikin jumputtaminen läpi yön molempina öinä ja päivälläkin musiikki soi ihan täysillä desipelit oli niin ylhäällä kun vaan voi olla, harmittavaa oli myös kun ilmoitettiin asiasta poliisille että laittaisivat musiikkia pienemmälle, no poliisithan kävivät ehkä tunti soittamisen jälkeen kun sanoivat ensin että heillä on muita kiireitä "ensin tärkeät asiat pois päiväjärjestyksestä meiningillä" kello oli jotain puoli 12 yöllä kun soitimme mieheni kanssa ja kun poliisit lopulta saapui sitten paikalle niin musiikki hiljeni "hetkeksi", mutta kas kummaa kun poliisit lähti pois niin siitä vajaata 10 minuuttia niin sama musiikki soi yhtä kovaa mitä alkaessakin elikkä juhannukset kannattaa kyllä ainakin lapsiperheiden viettää jossain muualla kuin rukalla, täysin käsittämätöntä touhua en voi sietää!

• kas kun en itse huomannut mitään örveltämistä sun muuta olin meinaan itsekkin paikalla mä tosin majoituin itse siihen rukan keskukseen ja oli todella rauhallista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe