"Paavi kritisoi viime viikolla Portugalin-matkallaan homoavioliittoja ja abortteja "kataliksi ja vaarallisiksi uhkiksi yleiselle hyvälle."
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/92684-homoliitot-hyvaksytaan-nyt-kuudessa-euroopan-maassa
Tässä koko uutinen:
"Portugalista on tullut kuudes Euroopan maa, jossa samaa sukupuolta olevat parit voivat avioitua.
Maan presidentti Anibal Cavaco Silva vahvisti lain, joka mahdollistaa homoavioliitot. Laki kuitenkin määrittää, ettei homoaviopareilla ole oikeutta adoptoida lapsia. Homoaktivistit arvostelivat etukäteen lakiesitystä juuri adoptio-oikeuden puuttumisen vuoksi.
Katolinen Silva sanoi laittaneensa henkilökohtaiset vakaumuksensa syrjään päättäessään vahvistaa lain.
Paavi kritisoi viime viikolla Portugalin-matkallaan homoavioliittoja ja abortteja "kataliksi ja vaarallisiksi uhkiksi yleiselle hyvälle."
Belgia, Alankomaat, Espanja, Ruotsi ja Norja ovat jo sallineet saman sukupuolen väliset avioliitot. Homoseksuaalisuus oli Portugalissa rangaistavaa vuoteen 1982 asti."
- Eikö tuo hullu tajua ollenkaan mitä puhuu?
Paavin kommentti
9
125
Vastaukset
Kuulla paavin perustelut tuolle väitteelle, itse olen sitä mieltä että maapallolla on jo ihan tarpeeksi ihmisiä, kun osa rupeaa jo kuolemaan nälkään.
- Kössönöm
ei piittaa pätkääkään köyhyydestä, sodista, riistosta, uskonnollisesta alistamisesta, lasten raiskaamisesta, mutta kovasti vanha kiilusilmä vaan haukkuu homoja.
Kun se 9-vuotias brasilialaistyttö tuli raskaaksi isäpuolensa raiskauksen seurauksena, niin katolinen kirkko julisti tytön äidin ja abortin tehneen lääkärin kirkonkiroukseen, vaikka tyttö ei olisi siitä kaksosraskaudsta hengissä selvinnyt. Raiskaajan kirkko toivotti tervetulleeksi, koska synnintekijällekin kuuluu katolisten mielestä armo.
- joh. 14:6
Onhan kirjoitettu:
Matt. 5:22. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
Paavi on oikeassa, vaikka hänellä onkin Antikristuksen tuntomerkt.- Kössönöm
että nytkö kelpuutat popen, kun hän jakaa homovihasi?
- joh. 14:6
Kössönöm kirjoitti:
että nytkö kelpuutat popen, kun hän jakaa homovihasi?
Tuossa asiassa paavi on oikeassa, vaikka onkin eksyttäjä ja porttokirkon päämies.
- ...
Belgia, Alankomaat, Espanja, Ruotsi ja Norja ovat jo sallineet saman sukupuolen väliset avioliitot. Homoseksuaalisuus oli Portugalissa rangaistavaa vuoteen 1982 asti."
milloin saadaan tänne - 666+6666
ihan oikeassa,
miksi sinä tuot omia seksuaalisia mieltymyksiä esiin,
tottakait homoilu on pahasta
ja minä sanon sen ateistina- Kössönöm
"oispa ihanaa kun
666 666 18.5.2010 22:59 Vastauksia: 8 Lukukertoja: 21 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
joku heterofobinen ateisti vois selittää miksi ateismi ja ,
seksuaaliset perversiot käyvät käsi kädessä,"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9082198
- niin että tuliko pikku moka, vai tiedätkö itsekään oletko uskis vai ateisti? - 666+666
Kössönöm kirjoitti:
"oispa ihanaa kun
666 666 18.5.2010 22:59 Vastauksia: 8 Lukukertoja: 21 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
joku heterofobinen ateisti vois selittää miksi ateismi ja ,
seksuaaliset perversiot käyvät käsi kädessä,"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9082198
- niin että tuliko pikku moka, vai tiedätkö itsekään oletko uskis vai ateisti?heteroksi ole väittänytkään,
itseäni,hölmö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955