Siinä on kaunis ja siro naisen vartalo.. ei mitään liikaa..
http://photo.net/photodb/photo?photo_id=11022271
Kuva naisen ihannevartalosta
11
2913
Vastaukset
- zhesus
Pikkupojan kroppa, no kaitpa toi menettelee :)
- anii*
..mut mulla ei oo tollasta kammo pöheikköä jalkovälissä.
- Rinnat ja peppu
anii* kirjoitti:
..mut mulla ei oo tollasta kammo pöheikköä jalkovälissä.
Kyllä ne karvat alkaa kasvaa kun itse kasvat. Tavallinen teini-ikäisen vartalo, itse pidän naisen mallisesta vartalosta.
- anii*
Rinnat ja peppu kirjoitti:
Kyllä ne karvat alkaa kasvaa kun itse kasvat. Tavallinen teini-ikäisen vartalo, itse pidän naisen mallisesta vartalosta.
...ikäähän miulla on 26 vuotta mutta en vaan tuosta kummemmaksi ole lihonut vaikka syönkin ihan niinku normi ihmiset enkä kutvota.. :D En tosin ole varmaan yhtä lyhyt ku tuo mimmi, olen 175cm.. Ja ihan hygienian ja itseni iloksi ja vuoksi sheivailen tai vahautan karvat veke, ei tykkää! Makuja yhtä monia ku miehiä..
- maalaisjärellinen
Harvinaisen leveä lantio sillä sun pikkupojallas. En nää mitään pikkupoikaa tuossa. Ja voivathan pikkupojatkin olla läskejä. Naiselliset muodot ne on hoikillakin naisilla. Jos sä näät iän mahasta nii hrrmph
- yök löllöjä!
Ei roiku läskit mahassa.
Hirveä näky kun jollain sukkahousuilla ja teipillä piiloon vedetty lantiomakkara löllähtää esiin kun ottaa kuteita pois.
Jyrkkä ei perunasäkeille! - ...
vatsalihakset??
Rasvaprosenttia alemmas, että näkyy vatsassa jotain kiinteyttä! Tuosta reidestä kun sormien väliin nappais niin jäis kiva köntti rasvaa näppien väliin. Eli kiinteyttä lisää! - kuvantyttökö?
Kun katsoin postaamasi kuvan, säikähdin! Tuossa voisin olla minä! Näytin kuvan myös miehelleni ja hänkään ei ollut uskoa silmiään. Kaksoisolento?
No, kiitos kuitenkin kamalasti, että pidät kaltaistani naista ihanteena. =)
Moni muukin olis musta tykänny, mutta sydän sykkii vaan yhteen suuntaan. =D
piristit päivääni! - naisena minun
mielestä kaunein vartalo ikinä naisella on Beyoncella
http://photos.posh24.com/p/420253/lst/beyonce/beyonce_stealing_fashion_tips.jpg
On muodot kohdillaan ja terveen näköinen. No rinnat on nykyään luonnottomat ja mauttomat joissain kuvissa. Liekö ottanut silikonit, ihan turhaan. Mutta muuten on kyllä ihannekroppa.- mies23veee
naisessa pitää olla hiukan rasvaa ja pehmeyttä, enkä nyt tarkoita riippuvaa läskimahaa yms vaan sitä että saa olla rintaa ja lantiota. aloittajan postaaman kuvan likka on kuin mikäkin teini, liian laiha kukkakeppi joka ei omaa minkäänlaisia muotoja. olen samaa mieltä ylläolevan kanssa että beyoncella on todellakin kaunis ja täydellinen naisellinen vartalo ilman ylimääristä, häiritsevää läskiä.
Liian laiheliinin näköinen, eikä rintoja oikein ollenkaan. Ei siis mitään liikaa, totta, mutta jotain liian vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154