Sanoinkuvaamattoman kaunit kasvot omistava nainen:
http://thebeautybunny.com/wp-content/uploads/2008/11/57407_keira_knightley_glamour_magazine_338_122_24lo-279x300.jpg
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/08_04/KeiraKnightleyGOFF_468x441.jpg
...ja hän on uskomattoman kaunis myös ilman meikkiä:
http://www.nowmagazine.co.uk/imageBank/cache/k/keira-knightley10.jpg_e_f3a7c2adba52315d6ab61b83a2cd478e.jpg
Maailman Kaunein
19
1079
Vastaukset
- tottuus
Juu kaunis on mutta mihin hintaan...botoksit ja täyte-aineet nenänpielusviivojen hävittämiseksi...nenäleikkaus ja laseria nassuun jotta rypyt katoaa...että OIKEA totuus olisi nähdä ko hlö ilman meikkiä ja ilman klauneuskirurgiaa..niinkuinn ennen ja jälkeen...moni kakku päältä kaunis vaan on...
- Käpy Tikka
Ei hänellä taida vielä ryppyjä olla, kun on sen verran nuori nainen kyseessä. Enkä usko, että hän olisi kovin naamaansakaan leikellyt, kun ei ole silikonejakaan ottanut.
Ei näytä tuossa ilman meikkiä kuvassakaan leikellyltä tms.
- OlenTavis
Eivät kaikki voi olla leikeltyjä botoxlärvejä. Tuollaisia jumalkasvoja vain on olemassa, elävänä esimerkkinä tuttuni jonka naama on vähintäänkin noin huikaiseva ja ilman mitään meikkiä.
- ..........
6545 ruma ytgh kirjoitti:
Etkö näe että siitä on tehty tietokoneohjelmien kautta hirviön näköinen :D
- kosteakengännauha
.......... kirjoitti:
Etkö näe että siitä on tehty tietokoneohjelmien kautta hirviön näköinen :D
Kuvan alaosassa on vieläpä logo "Worth1000.com", mikä on tunnettu photoshoppauspilakuvista ja -kilpailuista. Toisinaan ihmiset luulevat täysin muokkaamattomia pressikuviakin photoshopatuiksi ja sitten samalla luullaan (ainakin joku luulee) tällaisia ilmiselvästi muokattuja oikeiksi. Itse nyt olen kohtuullisen harjaantunut kun olen kuvankäsittelyäkin tehnyt itse, joten tällainen sokeus tai kuvan "lukutaidottomuus" tuntuu jotenkin käsittämättömältä.
- 6
Suurin piirtein kaikki Hollywood-julkkikset ovat leikeltyjä. Mikseivät he muka itseään leikkelisi, kun rahaa on kuin roskaa ja leikkely antaa mahdollisuuden tienata yhä enemmän? Toki kaikki väittävät, etteivät ole leikkauksissa käyneet, mutta totuuden voi nähdä esimerkiksi vanhoja valokuvia katsomalla. Aika monilla on ainakin nenä leikattu.
- ei muuta
kosteakengännauha kirjoitti:
Kuvan alaosassa on vieläpä logo "Worth1000.com", mikä on tunnettu photoshoppauspilakuvista ja -kilpailuista. Toisinaan ihmiset luulevat täysin muokkaamattomia pressikuviakin photoshopatuiksi ja sitten samalla luullaan (ainakin joku luulee) tällaisia ilmiselvästi muokattuja oikeiksi. Itse nyt olen kohtuullisen harjaantunut kun olen kuvankäsittelyäkin tehnyt itse, joten tällainen sokeus tai kuvan "lukutaidottomuus" tuntuu jotenkin käsittämättömältä.
no ei tuossa kukaan väittäny että se on aito. Edes minä en uskonu sen olevan aito!
tuo kuva on ruma vaikka se olisi photoshopattu.
Löysin vahingossa ja pistin tähän... En ees kattonu mistä otin ja mitä missäki luki.
ei tuolla mun jutulla oikeesti ollu mitään suurempaa merkitystä eikä sitä tartte ees noteerata:)
- pyhu24
on mahdotonta todentaa jos ei ole päässyt pyyhkäisemään valkoisella nenäliinalla hänen kasvojensa pintaa, näyttää kovasti siltä, että meikkivoidetta on käytetty ihon siloittamiseen (kenelläkään ei voi olla noin tasasävyinen iho vaikka muuten virheetön ihon pinta olisikin) ja yläripsien tyvessä on rajaukset aivan selvästi. Että se siitä meikittömyydestä.
- spence
Mitä ihmettä tuossakaan ellissä on? Ihan tusinatavaraa.
- ja pyhpyh
spence kirjoitti:
Mitä ihmettä tuossakaan ellissä on? Ihan tusinatavaraa.
keiralle on outo nenä ja se puhuu ärsyttävästi
Noi muuten noi ilman meikkiä kuvat on siis niin, että niillä on meikkivoide, kulmat laitettu ja ripsiväri, ei oo laitettu vaan luomiväriä, poskipunaa eikä huulipunaa.
ei noi oo oikeesti ilman meikkiä kuvia!
- alle tusinatavaraa
Ei kyllä todellakaan ole kaunis
- fhgfhfh
kuvassa....
No mitäs niin erityisen ihmeellisen säväyttävää on noissa kuvissa? Edes rintoja ei erota missään niistä.
- Keira"
ja arvaas olinko onnessani kun kerran yksi nuori tyttö sanoi minun muistuttavan tuota kyseistä kaunotarta.
Se jos joku hiveli mieltä =) Minusta sen kroppakin on nätti kun ei ole mikään povipommi...vähän voisi kyllä pari hodaria välillä syödä.. - Diuu
Mä olen kuulemma ihan Keiran näköinen! :D Nenä on ehkä vähän erilainen, mutta muuten. :D Keira on mun idoli, hyvä näyttelijä eikä tosiaan mikään isotissinen tötteröhuuli vaan hento kaunis nuori tyttö :)
- siissiistii!!!
ihQu sattuma! Tääl on nyt niin paljon look-a-like-henkilöitä, et voitais peruutta joku klubi. On johnny deppii, eva mendesii, keira knightleytä, ja mä taas näytän ihan!!! angelina jolielta, paitsi mul on vähän erilaiset kasvot ja vartalo, mut siis sillee. Niinku.
Kuka on mukana! Valloitetaan L.A!!! pistäkää meilii angelina.real.jolie@angiemail.com
- vanhaaihe,kommentoin
Kaunis on, mutta et kai kuvittele, että se on tässä kuvassa ilman meikkiä:
http://www.nowmagazine.co.uk/imageBank/cache/k/keira-knightley10.jpg_e_f3a7c2adba52315d6ab61b83a2cd478e.jpg
Ei nimittäin ole , ammattilaisena voin kertoa (näen sen myös). Tähdet meikataan ja maskeerataaan aina viimeisen päälle kuvauksiin. - kaunismutta
Persoonallisen kaunis, mutta ihan liian laiha... 10 kg lisää tekis ihan hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081