menestyneet urheilussa eikä euroviisuissa, ei sitten ollenkaan.
Olen miettinyt, miksi ei ? Tältä palstalta se selvisi, syy huonoon menestyksee.
Syitä on ainakin kaksi. Egyptin mummo ja Venäjän mummo. Siinä on syytä kerrakseen.
Pois maasta tuollaiset, "pahatsilmät !!
Suomalaiset eivät
18
192
Vastaukset
- suuntaa..
kun vaikutat niin viisaalta.
- jåå pa jååå
neuvoja vastaan, itseäni tyhmemmiltä. Teen, katsos kuten parhaaksi näen, eikä se olisi Suomelle hyväksi ollenkaan, jos tuollaisissa lajeissa pärjäisimme. Nehän ovat vain loisia, laulajat ja urheilijat. Elävät työtätekevien kustannuksella.
- jåå pa jååå
neuvoja vastaan, itseäni tyhmemmiltä. Teen, katsos kuten parhaaksi näen, eikä se olisi Suomelle hyväksi ollenkaan, jos tuollaisissa lajeissa pärjäisimme. Nehän ovat vain loisia, laulajat ja urheilijat. Elävät työtätekevien kustannuksella.
- että..
jåå pa jååå kirjoitti:
olet aina ja kaikkialla väärässä ?
Vituttaako ? - Loukkaanuit :-))
että.. kirjoitti:
Vituttaako ?EgyptiEgypti-mummo
Egypti-mummon poika leveili ettei hän aijo ostaa lentolippua mummolle takas Egyptiin, vaan ...
TV2 NYT!!
46 206 8 2 12:54
Tapetaanko mummot Venäjällä?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ko ... voisi ...
ihme poru...
32 130 9 4 12:53
Voimmeko tehdä
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ul ... vaihtokauppaa ...-mummo
Egypti-mummon poika leveili ettei hän aijo ostaa lentolippua mummolle takas Egyptiin, vaan ...
TV2 NYT!!
ihme poru...
Voimmeko tehdä
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ul ... vaihtokauppaa ...
Egypti-mummo
TV2 NYT!!
ihme poru...
Voimmeko tehdä
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ul ... vaihtokauppaa ...
Egypti-mummo
TV2 NYT!!
ihme poru...
Voimmeko tehdä
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ul ... vaihtokauppaa ... - Pers Vako
että.. kirjoitti:
Vituttaako ?persettä??
- singers...
jåå pa jååå kirjoitti:
niillä rahoilla, mitä ihmiset maksaa pääsylipuista tai levyistä ja sehän on täysin vapaaehtoista.
En tiedä, mikä on mielestäsi sitä oikeata työtä, mutta jos ajaa keikalle usein monta sataa km sen jälkeen viihdyttää ihailijoitaan ja sitten yöpyminen hotellissa, sekä seuraavana päivänä sama rumba, niin jos se ei ole työtä, niin mitä se sitten on. Monilla laulajilla on vielä oma yritys, joten toimintaan liittyy myös riski.
En ole laulaja, mutta olin työikäni ammattikeikkamuusikko, joten tiedän mistä kirjoitan. - en arvosta
singers... kirjoitti:
niillä rahoilla, mitä ihmiset maksaa pääsylipuista tai levyistä ja sehän on täysin vapaaehtoista.
En tiedä, mikä on mielestäsi sitä oikeata työtä, mutta jos ajaa keikalle usein monta sataa km sen jälkeen viihdyttää ihailijoitaan ja sitten yöpyminen hotellissa, sekä seuraavana päivänä sama rumba, niin jos se ei ole työtä, niin mitä se sitten on. Monilla laulajilla on vielä oma yritys, joten toimintaan liittyy myös riski.
En ole laulaja, mutta olin työikäni ammattikeikkamuusikko, joten tiedän mistä kirjoitan.tekee mielestään työtä. Samoin politikot, vaikka he jos ketkä ovat elättejämme.
- en arvosta
singers... kirjoitti:
En ole laulaja, mutta olin työikäni ammattikeikkamuusikko, joten tiedän mistä kirjoitan.tekee mielestään työtä. Samoin politikot, vaikka he jos ketkä ovat elättejämme.
- en arvosta
en arvosta kirjoitti:
tekee mielestään työtä. Samoin politikot, vaikka he jos ketkä ovat elättejämme.
että tulee kahtena. SUPO varmaan samalla koneella.
- äly hoi..
en arvosta kirjoitti:
tekee mielestään työtä. Samoin politikot, vaikka he jos ketkä ovat elättejämme.
Vertasit laulajia, urheilijoita ja kansanedustajia huoraan.
Noh, kun on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.
- ehe ehehe
heidän uhonsa. Niin laulajat kuin kiekkoilijatkin lähtevät kisoihin, varmoin voittajina.
- todista..
Ei Kuunkuiskaajat, eikä Leijonat "uhonneet" varmasta voitosta, vai löydätkö jostain todisteita väitteellesi ?
- jåå pa jååå
todista.. kirjoitti:
Ei Kuunkuiskaajat, eikä Leijonat "uhonneet" varmasta voitosta, vai löydätkö jostain todisteita väitteellesi ?
Myönnetään, että ilmaisuni oli hieman väärä. Leijonien hännystelijät sitä uhosivat, eivät he itse. Samoin kuunkuiskaajien fanit. Noin se yleensä on. Mediakin myllyttää, ei niinkään kilpailijat. No uhoa kuitenkin, josta seuraa "krapula".
- jees...
jåå pa jååå kirjoitti:
Myönnetään, että ilmaisuni oli hieman väärä. Leijonien hännystelijät sitä uhosivat, eivät he itse. Samoin kuunkuiskaajien fanit. Noin se yleensä on. Mediakin myllyttää, ei niinkään kilpailijat. No uhoa kuitenkin, josta seuraa "krapula".
Se on totta, että ne uhoajat löytyvät faneista ja mediasta.
Sen verran toistan itseäni, että kyllä laulajan tai jääkiekkoilijan ammatit ovat työtä, raskasta työtä.
Jokaista Suomen matsia katsoi n. 1,5 milj. fania, että kyllä arvostustakin löytyy. - jåå pa jååå
jees... kirjoitti:
Se on totta, että ne uhoajat löytyvät faneista ja mediasta.
Sen verran toistan itseäni, että kyllä laulajan tai jääkiekkoilijan ammatit ovat työtä, raskasta työtä.
Jokaista Suomen matsia katsoi n. 1,5 milj. fania, että kyllä arvostustakin löytyy.ja pidän myös musiikista, mutta eikö tuo avaus näyttänyt yhtään provolta. Euroviisuihin tuo musiikki ei välttämättä sopinut. Vaikutteita karjalais-venäläisestä kansanmusiikistia. Esiintyjät voisi menestyäkkin. Hienosäätöä. Kiekkoilusta sanoisin, että meidänkin pelaajat olivat hyviä, mutta ei oikein pelanneet joukkueena(kuten venäläisetkin) hyvin. Joukkueen pitäisi saada pelata muutoma viikko yhdessä. :-))
Taisit nyt unohtaa padawax huligaanit
- jåå pa jååå
Was meinst du
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965