Haastehakemus Köyliön perusturvajohtajaa

Vastaan on jätetty tällä päivämäärällä Satakunnan käräjäoikeuteen. Erääksi todisteekseni liitin mukaan myös aluehallintoviraston päätöksen, jossa todettiin perusturvajohtajan toimineen lain vastaisesti.

18

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulppaaninnuppi

Ja itsensä esiintuomisella ei ole mitään tekemistä näiden kaikkien hölöpölö aloitusten kanssa.
      Eipä tietenkään. HEHEHEH!

• kevätkullero

Ei sit nii mittää tekemist.hehheh. Narsissi eikun kukkii! Tulee kalliiks veronmaksajil tuommone jatkuva käräjöimine!!!!!!!!!!!!!!!

• Vai ei juristi?
        kevätkullero kirjoitti:

Ei sit nii mittää tekemist.hehheh. Narsissi eikun kukkii! Tulee kalliiks veronmaksajil tuommone jatkuva käräjöimine!!!!!!!!!!!!!!!

Arvaan että jokaisen rikosilmoituksen vastaus eli päätös sanoo näin:
        Esitutkintalaki 4 §:n 4 momentin 1. virkkeen loppuosa:
        Esitututkinnassa ei ole saatu mitään tukea esitetylle epäilylle ja jo suoritettujen esitutkintatoimenpiteiden perusteella on varsin todennäköistä että kihlakunnan syyttäjä tulisi jättämään syytteen nostamatta perusteella että asiassa ei ole näyttöä rikoksesta. Tärkeä yleinen tai yksityinen etu ei vaadi esitutkinnan jatkamista.
        Lisäksi esitutkintalaki 4 § 4 momentti: Jonka jokainen voi tarkistaa lakikirjasta. Koskee juuri turhien rikosilmoitusten teettämistä kustannuksista.
        Pitäisi pistää tuollaiset tyhjänjauhajat itse vastuuseen jokaisesta työtunnista joka noilla ilmoituksilla teetetään.
        Ja sitten tekijä vetoaa persaukisuuteen jotta saisi kaiken taas yhteiskunnan maksettavaksi.

• Hyvä Maknus!
        Vai ei juristi? kirjoitti:

Esitututkinnassa ei ole saatu mitään tukea esitetylle epäilylle ja jo suoritettujen esitutkintatoimenpiteiden perusteella on varsin todennäköistä että kihlakunnan syyttäjä tulisi jättämään syytteen nostamatta perusteella että asiassa ei ole näyttöä rikoksesta. Tärkeä yleinen tai yksityinen etu ei vaadi esitutkinnan jatkamista.
        Lisäksi esitutkintalaki 4 § 4 momentti: Jonka jokainen voi tarkistaa lakikirjasta. Koskee juuri turhien rikosilmoitusten teettämistä kustannuksista.
        Pitäisi pistää tuollaiset tyhjänjauhajat itse vastuuseen jokaisesta työtunnista joka noilla ilmoituksilla teetetään.
        Ja sitten tekijä vetoaa persaukisuuteen jotta saisi kaiken taas yhteiskunnan maksettavaksi.

Meinaatko ettei aluehallintoviraston päätöksillä ole mitään merkitystä? Siinä tapauksessa sellainen pitäisi lopettaa, veronmaksajien rahoja siihenkin instanssiin uppoaa.

• vitulliset verot

itse teen pirusti töitä ja maksan sen mukaan myös pirusti veroja, ennen palkkatyöläisenä olin empaattinen, vähäosaisten puolella oleva, maahanmuuttoystävällinen, annoin vähästäkin, nyt olen vain kyyninen yrittäjänpaska, josta tuntuu, että elätän kaikkia niitä, jotka ennen saivat osaltani sympatiaa. Vihaan lusmuilua, siivellä elämistä ja kaikenkaikkiaan liian pitkälle vietyä sosiaaliturvaamme. Täällä kun on niin helppo jäädä eläkkeelle nuorena päästään, selästään jne. Työttömänä on "varaa" roikkua ikuisuuksia, kun mikään ei kannusta työntekoon, lasketaanvain, että menetän sen, tämän ja tuon tuen, jos teen edes vähänkin töitä.
        Ja sitten on nämä kaikesta kaiken tietävät neropatit, jotka sanalla sanoen, käyttävät hyväkseen oikeusjärjestelmäämme ja ilmaisia asianajajia, mitä ilmaisia, mitään ilmaista ei olekkaan, joku sen palkan maksaa ja se joku olemme me.

• vitulliset verot kirjoitti:

itse teen pirusti töitä ja maksan sen mukaan myös pirusti veroja, ennen palkkatyöläisenä olin empaattinen, vähäosaisten puolella oleva, maahanmuuttoystävällinen, annoin vähästäkin, nyt olen vain kyyninen yrittäjänpaska, josta tuntuu, että elätän kaikkia niitä, jotka ennen saivat osaltani sympatiaa. Vihaan lusmuilua, siivellä elämistä ja kaikenkaikkiaan liian pitkälle vietyä sosiaaliturvaamme. Täällä kun on niin helppo jäädä eläkkeelle nuorena päästään, selästään jne. Työttömänä on "varaa" roikkua ikuisuuksia, kun mikään ei kannusta työntekoon, lasketaanvain, että menetän sen, tämän ja tuon tuen, jos teen edes vähänkin töitä.
        Ja sitten on nämä kaikesta kaiken tietävät neropatit, jotka sanalla sanoen, käyttävät hyväkseen oikeusjärjestelmäämme ja ilmaisia asianajajia, mitä ilmaisia, mitään ilmaista ei olekkaan, joku sen palkan maksaa ja se joku olemme me.

Minä tein haastehakemuksen itse. Tuomareilla kai on kuukausipalkka, saavat palkkansa teen haastehakemuksen tai en. Eikö se näin ole?

• Selvittäjä15
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

Minä tein haastehakemuksen itse. Tuomareilla kai on kuukausipalkka, saavat palkkansa teen haastehakemuksen tai en. Eikö se näin ole?

ettei nuo sinun turhat hakemuksesi sido ketään selvittämään niitä. Kyllä sitoo ja sitten kun havaitaan turhaksi, arvaa harmittaako? No kyllä harmittaa, etkä ole edes ainoa surkea joka luulee olevansa jokapaikan pätevä. Valitettavasti.

• häviäjä
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

yleensä maksa? Ja jos ei ole varoja, maksaa yhteiskunta ja yhteiskunta olemme me tuottavat yksilöt.
        Jos ei ole työelämässä mukana, saattaa sana tuottava tuottaa vaikeuksia tuottamattomalle. heh Niin se vain on, että mitä vähemmän rasitamme yhteiskunnan koneistoa, sitä tasaisemmin veronmaksaminen jakautuu, eivätkä esim. kasaudu niiden kovasti työtä tekevien niskoille. Uskoakseni maksan enemmän veroja kuin yksi työtön vuodessa tienaa ja eikös se ole paljon se. Tämä ei ole rehentelyä, vaan väsyneen, jollakin tapaa itsensä ja perheensä elättävän pienyrittäjän vuodatus, ettenkä sanoisi avautuminen. Kyllä tässä rupiaa olemaan empatiat ja sympatiat kaukana.

• LT vm-10
        häviäjä kirjoitti:

yleensä maksa? Ja jos ei ole varoja, maksaa yhteiskunta ja yhteiskunta olemme me tuottavat yksilöt.
        Jos ei ole työelämässä mukana, saattaa sana tuottava tuottaa vaikeuksia tuottamattomalle. heh Niin se vain on, että mitä vähemmän rasitamme yhteiskunnan koneistoa, sitä tasaisemmin veronmaksaminen jakautuu, eivätkä esim. kasaudu niiden kovasti työtä tekevien niskoille. Uskoakseni maksan enemmän veroja kuin yksi työtön vuodessa tienaa ja eikös se ole paljon se. Tämä ei ole rehentelyä, vaan väsyneen, jollakin tapaa itsensä ja perheensä elättävän pienyrittäjän vuodatus, ettenkä sanoisi avautuminen. Kyllä tässä rupiaa olemaan empatiat ja sympatiat kaukana.

no yrittäjät maksakoot alvinsa ja ennakkonsa valtiolle kiltisti ajallaan niin saan sitten kelasta perusasumistuet ja työttömyyden. sossusta saa harkinnanvaraista kun on näitä kaikkia kuluja maksettavana. tulotaso laski kaikki 200 erkkiä, onpahan kuukaudessa ylimääräiset 160h aikaa tehdä kaikki 'talkoo'työt. tukirahat menee elämiseen (perus ok-talon lyhennykset ja murkina sekä vanha autonrohjo) kaikki extra mitä kertyy vuoden aikana, päästää 3 viikon thaimaankeikalle, ja kuukaudeksi motoilemaan etelä-eurooppaan. pyörä on sentään ollut tehdastakuussa jo viimeiset 5 vuotta, niin eipä tarvi vanhoilla romuilla ajella.

että katsokaas katkerat yrittäjät että verotilit on ajantasalla niin pääsen taas heinäkuussa gardalle. ettepähän ole jaloissa kun päästelen balticaa etelään, vaan joudatte olemaan duunissa. eikös sanontakin kuulu että viisas pääsee vähemmällä.

• Get a real life+
        vitulliset verot kirjoitti:

joka käyttää toiminimeä ja rutisee sitten, kun maksaa niin pirusti veroja? Kannattaisi tuo vihaaminen kanavoida vaikka siihen, että miettii kannattaako toimia noin pöhkösti, hanki hyvä kirjanpitäjä, joka neuvoo miten maksaa vähemmän veroja. Jos sinusta tuntuu, että yrittämisesi on pitkän päivän raatamista ja palkka menee veroihin, niin silloinhan siinä ei ole mitään järkeä. Saahan sitä sitten perilliset tapella, vähän suuremmasta perinnöstä. Voi myös tulla hiukkasen hienompi arkku, jos eivät lapsesi ole sinusta niin vieraantuneita(kun olet aina töissä), että päättävät pitää senkin rahan itselläsi.

• kenestä puhut.
        Get a real life+ kirjoitti:

joka käyttää toiminimeä ja rutisee sitten, kun maksaa niin pirusti veroja? Kannattaisi tuo vihaaminen kanavoida vaikka siihen, että miettii kannattaako toimia noin pöhkösti, hanki hyvä kirjanpitäjä, joka neuvoo miten maksaa vähemmän veroja. Jos sinusta tuntuu, että yrittämisesi on pitkän päivän raatamista ja palkka menee veroihin, niin silloinhan siinä ei ole mitään järkeä. Saahan sitä sitten perilliset tapella, vähän suuremmasta perinnöstä. Voi myös tulla hiukkasen hienompi arkku, jos eivät lapsesi ole sinusta niin vieraantuneita(kun olet aina töissä), että päättävät pitää senkin rahan itselläsi.

eiköhän meitä yrittäjiä ole enemmänkin kuin minä ja myös niitä, jotka painavat pitkää päivää. Tervetuloa vaan kokeilemaan yrittämisen ihanuutta! Ehkäpä mielesi yrittämistä kohtaan muuttuu kun muutaman vuoden olet puurtanut kakkosi eteen sinäkin, sen sijaan että raahaudut "kovalla " työllä sossuun hakemaan soppalappuasi.

• von Lagerbom
        kenestä puhut. kirjoitti:

eiköhän meitä yrittäjiä ole enemmänkin kuin minä ja myös niitä, jotka painavat pitkää päivää. Tervetuloa vaan kokeilemaan yrittämisen ihanuutta! Ehkäpä mielesi yrittämistä kohtaan muuttuu kun muutaman vuoden olet puurtanut kakkosi eteen sinäkin, sen sijaan että raahaudut "kovalla " työllä sossuun hakemaan soppalappuasi.

Työllistävät ulkomaalaisia alipalkattuna. Luetko yhtään sanomalehtiä? Juuri tehtiin pääkaupunkiseudulla ratsioita rakennustyömaille ja selvisi että rakennuttajat hyödyntävät euroopan unioniin liittymistä palkkaamalla työhön ulkomaalaisia muistaakseni jotain 500e kuukausipalkalla vaikka suomalaisia on työttömänä sankoin joukoin.

• mitenhän
        von Lagerbom kirjoitti:

Työllistävät ulkomaalaisia alipalkattuna. Luetko yhtään sanomalehtiä? Juuri tehtiin pääkaupunkiseudulla ratsioita rakennustyömaille ja selvisi että rakennuttajat hyödyntävät euroopan unioniin liittymistä palkkaamalla työhön ulkomaalaisia muistaakseni jotain 500e kuukausipalkalla vaikka suomalaisia on työttömänä sankoin joukoin.

tämä liittyy mihinkään?

• hyvä MAKNUS!
        kenestä puhut. kirjoitti:

No miten sitten yleensäkään tuollaiset sossuvihapuheet liittyvät aloitusviestiin? Eihän sillä ole mitään tekemistä minkään kanssa mistä rahansa saa, jos on tehnyt haastehakemuksen virkamiehestä. Itse asiahan tässä ketjussa on tämä.

Veroja ei kannata yrittäjänkään liikaa maksella. Yritysmuoto on omissa käsissä, jos "liika" verojen maksu johtuu siitä.

Aluehallintovirasto ei ole turhaan olemassa, ja sen päätös tullaan ottamaan haastehakemuksessa huomioon. Tutkinta käynnistetään, sanokaa mun sanoneen.

• hyvä MAKNUS

Mistä olet noin niinku juristina onkinut tietoosi esitetyn epäilyn sisällön? Minäkin olen lakia lukenut ja en tuosta aloituksesta löydä vastausta sille mikä on esitetty epäily.

Aluehallintoviraston langettava päätös on sinällään jo hyvä syy tutkituttaa asia. Täytyy muistaa, että maaseudulla eivät virkamiehet oikein tuota lakikirjaa osaa käyttää ja on siksikin hyvä, että keskittyvät paremmin omien toimiensa laillisuuteen.

• Kala-Kille
        hyvä MAKNUS kirjoitti:

Mistä olet noin niinku juristina onkinut tietoosi esitetyn epäilyn sisällön? Minäkin olen lakia lukenut ja en tuosta aloituksesta löydä vastausta sille mikä on esitetty epäily.

Aluehallintoviraston langettava päätös on sinällään jo hyvä syy tutkituttaa asia. Täytyy muistaa, että maaseudulla eivät virkamiehet oikein tuota lakikirjaa osaa käyttää ja on siksikin hyvä, että keskittyvät paremmin omien toimiensa laillisuuteen.

Vissiin ton yhden lisäksi kasiaisella.

• Järgihoi
        Kala-Kille kirjoitti:

Vissiin ton yhden lisäksi kasiaisella.

järjenjuoksua, se paljastuu sinun tekstistäsi. Mitään asiaa ei ole, etkä osaa mihinkään vastatakaan. Tule sitten keskustelemaan, kun osaat keskustella.

• Latun lukku
        Järgihoi kirjoitti:

järjenjuoksua, se paljastuu sinun tekstistäsi. Mitään asiaa ei ole, etkä osaa mihinkään vastatakaan. Tule sitten keskustelemaan, kun osaat keskustella.

Jutta Urpilainen lupasi täystyöllisyyttä
        Uusia isoja poliittisia avauksia ei SDP:n puheenjohtajan Jutta Urpilaisen suusta kuultu, kun tämä piti poliittisen linjapuheensa puoluekokouksessa Joensuussa lauantaina. Sen sijaan Urpilainen lanseerasi puolueelleen uuden iskulauseen.

SDP julistautui nyt kansan edustajaksi. Jutta Urpilainen, mikä on se kansa, jota edustatte?

- Kansa on tavallisia suomalaisia ihmisiä, joista jokaisella pitää olla mahdollisuudet hyvään elämään.

Olette nyt myös rakkauden puolue. Muitakin tunteita on puoluekokouksessa hehkutettu. Mitkä ovat ne asiakysymykset, joilla sdp aikoo voittaa vaalit?

- Tulevissa vaaleissa talous on ykkösasia. Tarvitaan iso rohkea visio Suomen tulevaisuudesta. Tarvitaan uutta talouskasvua, oikeudenmukainen verotus ja täystyöllisyys.

Globaalissa maailmantaloudessa täystyöllisyys on kova lupaus. Miten SDP tekee siitä totta?

- Se edellyttää, että pidämme kiinni olemassa olevista työpaikoista ja luomme uusia. Olen puhunut palveluteollisuudesta. Uskon, että 75 prosentin työllisyysaste tämän vuosikymmenen loppuun mennessä on realistinen.

Annoitte lupauksen, että jos suomalaiset nostavat SDP:n hallitusvaltaan, jokainen kolme kuukautta työttömänä ollut nuori saa työ- tai opiskelupaikan. Mitä tämä maksaa?

- Uskon, että nuorisotyöttömyyden hoitaminen tuo yhteiskunnalle pitkällä aikavälillä säästöä. Yksi työtön nuori maksaa miljoona euroa. Toimissa ei ole kysymys suurista summista. Tarkat laskelmat annamme vaaliohjelmassa.

Sinä ja uusi puoluesihteeri Mikael Jungner puhutte uudesta poliittisesta kulttuurista. Määrittele uusi poliittinen kulttuuri viidellä sanalla.

- Avoimuus, yhteisöllisyys, osallisuus, edistyksellisyys, rohkeus.

Olette Jungnerin kanssa ystäviä? Mitä hyötyä ja haittaa arvelet syntyvän siitä, että olet nyt myös ystäväsi pomo?

- Puheenjohtaja ja puoluesihteeri ovat niin tiivis parivaljakko, että jos he eivät ole aloittaessaan ystäviä, heistä varmasti tulee ystäviä. Ystävyys on jo sanana niin kaunis, että en keksi, miten siitä voisi olla mitään haittaa.

Joensuun puoluekokouksessa oli uudenlainen meininki. Cold-play soi ja linjapuheesi alkoi videoshowlla. Mistä olette hakeneet mallia?

- Teemme tiivistä yhteistyötä veljespuolueidemme kanssa. Itse olin seuraamassa Britanniassa työväenpuolueen kampanjaa. Seurasin myös Barack Obaman kampanjointia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe